۱۳۸۸ خرداد ۱۰, یکشنبه

سخنی کوتاه با مزدوران زابلی مهاجر در بلوچستان


سخنی کوتاه با مزدوران زابلی مهاجر در بلوچستان

این عملیات استشهادی که موجب به خاک و خون کشیده شدن صدها تن از شما شد تازه ابتدای این راه خونین برای شما زابلیهای مهاجر و مزدور است.
شما به خوبی می دانید که همه بلوچها ائم از مذهبی و غیر مذهبی پیر و جوان همه و همه با تیر و اسلحه و جنگ و کوه بزرگ شده اند و با آن اشنایی و الفت کامل دارند.وای بر روزی که عوام غیرتمند بلوچ به خشم ایند و به جان شما بیفتند. این را هم می دانید که بلوچ خود مردان جنگ هستند و هم اکنون که به فرهنگ جهاد و شهادت و استشهادی مسلح گشته اند همه جای را به آتش خواهد کشید. ولی هنوز یک راه برای نجات در برابر شما است و آن اینکه بلوچستان را برای همیشه ترک کنید.
ای مزدوران زابلی رژیم کمی منطقی بوده و بیاندیشید شما 30 سال در سایه حکومت شیطانی ولایت سفیه بوده و علی رغم حمایت همه جانبه آن از شما مزدورانش باز هم اینگونه به راحتی به دست شیرمردان بلوچستان به خاک و خون کشیده می شوید و رژیم مفلوک خامنه ای پلید از ایجاد امنیت برایتان معذور بوده است ولی این نکته قابل تامل است که این حکومت فاسد آخوندی جاویدان نیست و امروز یا فردا به زباله دان تاریخ افکنده خواهد شد و در آن روز شما زابلیهای مزدور بزدل یکه و بی یاور در برابر ملت منتقم خشمگین و جنگدیده بلوچ خواهید ماند به خدا سوگند همه شما را از دم تیغ خواهند گذراند.به آن روز که نه چندان دور است بیاندیشید مال و جانتان را بردارید و از سرزمین منتقم بلوچستان بگریزید.

من خود نیز انشا الله اگر خدا نصیبم کند یک استشهادی خواهم بود و برای آن لحظه ملکوتی لحظه شماری میکنم که با انفجار خودم صدها که نه بلکه هزاران نفر از شما را به جهنم واصل کنم و در لحظه ای خود به دیدار الله و رسول پاک و اصحاب رسول نائل شوم.

به امید آن لحظه.

زنده باد امیر عبدالمالک ریگی و یاران باوفایش

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام بر مجاهدان

جنایت هولناک رژیم سراسر کفر و شرک آخوندی در اعدام سه جوان بیگناه بلوچ قلب هر انسان آزاده ایی را به درد می آورد
چگونه است که این مزدوران دم از حقوق بشر می زند و آنگاه اینگونه بیرحمانه جوانانی را بدون هیچ اتهامی بدون هیچ دادگاه و وکیلی اعدام می کنند مگر نه آت است که طبق قانون اساسی خود همین جنایتکاران هر محکوم به اعدامی 20 روز فرصت دارد به حکمش اعتراص کنند ؟ آیا از چنین کسانی که قانون خود را نقض می کنند می شود انتظار رحم و مروت داشت ؟

مزدوران زابلی دیریست که در جنایتکاری روی شمر را سفید نموده اند اما بدانند تا زمانی که بلوچ زنده است امثال عبدالمالک ریگی خواهد بود امثال شهید عبدالخالق ملازهی شهدایی چون شهید عبدالغفور ریگی خواهند بود و به شما درسی فراموش نشدنی خواهند داد امیدوارم جنبش مقاومت مردمی راه را برای جوانان طالب عملیاتن استشهادی باز نماید تا دسته دسته به خیل استشهادیون بپیوندند تا پاسخی باشد به خون به ناحق ریخته شده مولوی نعمت الله مولوی غبدالقدوس مولوی محمد یوسف و سایر شهدای بلوچستان

س.میربلوچ زهی از خاش