۱۳۸۸ خرداد ۱۰, یکشنبه

آتش زدن خودروهای اشعالگران در شهر زاهدان


به گزارش آژانس خبری تفتان غیور مردان جوان زاهدان به خیابانها ریخته و دهها خودروی متجاوزان را به آتش کشیدند و زابلیها که صبح شعار می دادند به لانه های خود پناه برده و از ترس در خیابانها پیدا نمی شوند.
جوانان بلوچ شهر زاهدان را به تصرف خود در آورده اند و سراسر شهر مملو از سیل جوانان غیور بلوچ می باشد که در دفاع از علمای خود جان بر کف گذاشته اند و اماده فدا کردن خود هستند. علمای اهلسنت یقین بدانند که جوانان اهلسنت بلوچستان همه تن و کفن بسته از آنان دفاع خواهند کرد و هرگز به اشغالگران اجازه تعرض نمی دهند و با قدرت مطالبات خود را بیان نمایند.
جوانان زاهدان امروز عزت و غیرت و شجاعت این ملت را به نمایش گذاشته و زاهدان را تصرف کرده اند روستائیان بلوچ بلوچهای ساکن ایرانشهر و سراوان و خاش و سرباز در حال اماده شدن برای جنگ هستند هنوز کجای کار است طبق گزارشها بلوچها ساکن پاکستان و افغانستان در حال اماده شدن و حرکت به سوی زاهدان هستند و خشم شدیدی همه ملت بلوچ را فرا گرفته است.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

تمامی راهها توسط مبارزین اهل سنت کنترل می شوند هیچ گونه زابلی نجسی نمیتونه جان سالم به در ببره من خودم شاهد بود تو شیرآباد راه رو بستن و زابلی ها رو از ماشین پیاده می کنن و حسابی میزننش و ماشین رو به آتش می کشند..جان این زابلی های بدبخت حسابی در خطره هر لحظه امکان داره مبارزان دلیر مرد بلوچ تهاجم خودشونو بیشتر کنن..شهر از کنترل نیروهای پلید زابلی خارج شده...حتی جرات رفتن به مغازه رو ندارن این بدبخت بیچاره های زابلی..تمامی مغازه های زابلی ها به آتش کشیده شده...
زنده باد دلاور مردان بلوچ زنده باد گروه جندالله الله پشت پناه شما
............................
شه بخش.