۱۳۸۸ اردیبهشت ۵, شنبه

شكرا لمؤتمر دوربان2 الذي عرى نظام إيران



فالرئيس الإيراني احمدي نجاد الذي اشتهر بكونه وزيرا للشعارات أكثر منه رئيسا للدولة ‘ حاول في مؤتمر" دوربان 2 " المناهض للعنصرية ان يخطف الأضواء من خلال الشعارات التي أتقن إطلاقها وعجز عن تطبيقها ‘غير ان ما جرى في ذلك المؤتمر العالمي لم يكن سوى استفتاء حقيقي على مكانة احمدي نجاد بين رؤساء الوفود التي حضرت المؤتمر وعلى حجم و مكانة الاحترام الذي تحضا به إيران بين شعوب ودول العالم التي خرج اغلب رؤسائها وممثليها من قاعة المؤتمر حين اعتلى احمدي نجاد المنصة لإلقاء كلمة بلاده . ولعل هذه اكبر ضربة سياسية ومعنوية توجه لنظام الإيراني وهي بنفس الوقت انتكاسة لاحمدي نجاد الذي حاول بفهلويته الشعاراتية ان يخطف الأنظار ليسجل نقطة في الدعاية الانتخابية التي يقوم بها تمهيدا للاحتفاظ بكرسي الرئاسة للمرة الثانية عبر مسرحية انتخابية يدور التنافس الشكلي فيها بين الحرس الثوري والملالي أصحاب السلطة والنظام .
ادامه مطلب

در طی یک درگیری در روانسر، دهها پاسدار رژیم کشته‌ شدند


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از پايگاه اطلاع رساني آريايي و تمدن، نماينده ويژه سازمان ملل در افغانستان از افزايش كشتار غيرنظاميان براثر عمليات نيروهاي ناتو و حملات تروريستي در اين كشور ابراز نگراني كرد.
نماينده ويژه سازمان ملل در افغانستان از افزايش كشتار غيرنظاميان براثر عمليات نيروهاي خارجي و حملات تروريستي در اين كشور ابراز نگراني كرد.
"كاي آيده " در جمع خبرنگاران در استان هرات گفت: جامعه جهاني تلاش مي كند تا از كشتار غيرنظاميان در اين كشور جلوگيري شود و در اين زمينه مذاكرات گسترده اي صورت گرفته است.
وي كمك‌هاي جامعه جهاني در افغانستان را نامتوازن دانست و افزود: در سال هاي اخير استان‌هاي ناامن افغانستان در بخش بازسازي بيشتر مورد توجه قرارگرفته اند اما اين كمك ها براي مهار ناامني نتايج موثري به همراه نداشته است.
آيده با تاكيد برضرورت توجه بيشتر به بازسازي استان‌هايي كه از امنيت نسبي برخوردارند از جمله هرات گفت: اگر اين استان‌ها براي بازسازي مورد توجه قرار نگيرند، اين مناطق نيز بي ثبات خواهد شد.
نماينده ويژه سازمان ملل در افغانستان از جامعه جهاني خواست تا كمك ها به مناطق امن اين كشور را افزايش دهند.
وي از موضوع مذاكرات دولت افغانستان با گروه طالبان استقبال كرد اما به درخواست دولت كابل به خارج كردن نام مخالفان مسلح از فهرست سياه سازمان ملل واكنش نشان نداد.
ايده، هدف از سفرش به استان هرات را بررسي اوضاع بازسازي اين استان خواند و گفت كمك ها براي توسعه بازسازي در استان هرات افزايش مي يابد.

در طی یک درگیری در روانسر، دهها پاسدار رژیم کشته‌ شدند


بر اساس خبرهای رسیده، شب گذشته در محور روانسر- کامیاران، عملیاتی در پاسگاه خراجیان انجام گرفت. به گفته ی خبرگزاری های محلی، در این عملیات 17 پاسدار کشته و شمار زیادی نیز مجروح شده اند. تاکنون هیچ گروهی این عملیات را به عهده نگرفته است.اما طبق اطلاعات رسیده به نوروز تی وی، در این درگیری بیش از 40 پاسدار کشته شده اند.
همچنین در این چارچوب، عضو پارلمان ایران، محمد کرمی راد از شهر کرماشان، که همزمان عضو کمیسیون امنیت ملی ایران می باشد، ضمن تائید این خبر اعلام کرد که فردا اعضای هیات رئیسه ی کمیسیون امنیت ملی برای بررسی ای حمله جلسه ای را برگزار می کنند.
وی همچنین اظهار داشت که دراین جلسه، تصمیم به انجام اقدامات ویژه برای مقابله با نیروهای مهاجم، اتخاذ خواهد شد.
شایان ذکر است که هفته ی گذشته، در نتیجه ی عملیات تلافی جویانه از سوی گریلاهای پژاک علیه توپباران های رژیم و اپراسیون ها در شرق کردستان، 23 پاسدار کشته و شمار زیادی نیز مجروح شدند.

روژهه لات

مقدار پول و شماره حسابهای بانکی مقامات رژیم در بانکهای خارجی


دولت سوئیس تحت فشار کشورهای غربی قرار داشته است تا به این کشورها امکان دسترسی به اسامی و خصوصیات سپرده گذاران خارجی مظنون به فرار مالیاتی و پولشویی در بانک ها ی کشور را بدهد و به مبادله اطلاعات در این زمینه بپردازد. از همین سبب نیز بخشی ناچیز از چپاول مردم ایران و انتقال آن به بانکهای خارجی افشا شده است.


دولت سوئیس تحت فشار کشورهای غربی قرار داشته است تا به این کشورها امکان دسترسی به اسامی و خصوصیات سپرده گذاران خارجی مظنون به فرار مالیاتی و پولشویی در بانک ها ی کشور را بدهد و به مبادله اطلاعات در این زمینه بپردازد.

از همین سبب نیز بخشی ناچیز از چپاول مردم ایران و انتقال آن به بانکهای خارجی افشا شده است.

شماره حساب و موجودی بانکهای خارجی آخوندهای چپاولگر ایران

- رهبر جمهوری اسلامی (ولی فقیه) سید علی خامنه ای، در بانک "اشپار کاسه" در فرانکفورت آلمان، بشماره حساب بانکی 234075617، مبلغ 112 میلیون و صد هزار مارک ازسال 1997 تاکنون. در کرنر بانک ژنو درسویس بشماره حساب بانکی 217824، مبلغ 97 میلیون دلار آمریکائی و در کانتوناله بانک لوزان در سویس بشماره حساب بانکی 71713، مبلغ 73 میلیون و دویست هزار دلار آمریکائی.

2- علی اکبر هاشمی رفسنجانی، در یونیون بانک سویس، در ژنو، بشماره حساب 223870390، مبلغ 532 و نیم میلیون فرانک سویسی و در بانک سوسایتی جنرال زوریخ در سویس بشماره حساب بانکی 30064183 مبلغ 477 میلیون و دویست هزار مارک از سال 1997 و در بانک اشپارکاسه سیبورگ آلمان بشماره حساب 2957132 مبلغ 238 میلیون و دویست هزار مارک از سال 1997 میلادی ببعد.

3- محمد علی تسخیری در بانک سوسایتی جنرال در ژنو (زوریخ) سویس بشماره حساب بانکی 500032654، مبلغ 280 میلون و هفتصد هزار مارک آلمانی از 1997 و در بانک میدلند لندن در انگلیس بشماره حساب بانکی 150270- 832، مبلغ 12 میلیون ودویست هزار پوند انگلیسی و در بانک درسدنر دوسلدورف آلمان بشماره حساب بانکی 8354783، مبلغ 48 میلیون و سیصد هزار مارک آلمانی از سال 1997

4- محمد گلپایگانی، کریدیت بانک سویس در ژنو بشماره حساب بانکی "سی ای او 7680"، مبلغ 85 میلیون و هفتصدهزار فرانک سویسی.

5- بیژن نامدار زنگنه، یونیون بانک سویس در ژنو بشماره حساب بانکی 314380320، مبلغ 141 میلیون و صدهزار دلار آمریکائی.

6- حبیب الله عسکر اولادی، کرنر بانک ژنو در سویس بشماره حساب بانکی "3983 بی اچ کا"، مبلغ 180 میلیون دلار آمریکائی.

7- احمد جنتی، میدلند بانک لندن در انگلستان بشماره حساب بانکی 92114016، مبلغ 54 میلیون ودویست هزار پوند انگلیسی.

8- عبدالله ناطق نوری، یونیون بانک سویس، ژنو، بشماره حساب بانکی"210212032 ای ان دی"، مبلغ 123 میلیون و نهصد هزار دلار آمریکائی و در دویچه بانک هامبورگ درآلمان، بشماره حساب بانکی 03223486، مبلغ 64 میلیون و صدهزار مارک آنمانی.

9- محسن رفیق دوست، یونیون بانک سویس، ژنو بشماره حساب بانکی 2183130687، مبلغ 122 میلیون و هفتصد هزار دلار آمریکائی.

10- محسن هاشمی بهرمانی (بحرمانی)، دویچه بانک مونیخ 3/ در آلمان به شماره حساب بانکی 1732736، مبلغ 370 میلیون و هفتصد هزار مارک آلمانی از سال1997 و درکریدیت بانک ژنو سویس، بشماره حساب بانکی"اف سی 928530"، مبلغ 178 میلیون و دویست هزار دلار آمریکائی.

11- عباس واعظ-طبسی، کرنر بانک ژنو در سویس بشماره حساب بانکی اف آ اچ 7272، مبلغ 97 میلیون و دویست هزار فرانک سویس و دربانک اشپارکاسه هامبورگ آلمان بشماره حساب بانکی "72251660دی اف اچ"، مبلغ 216 میلیون وهفتصد هزار دلار آمریکائی.

12- حسین شریعتمداری، میدلند بانک لندن، انگلستان، بشماره حساب بانکی 34414011، 37 میلیون و هشتصدهزار پوند انگلیسی.

13- محسن رضائی، یونیون بانک سویس، ژنو بشماره حساب بانکی 442760430، مبلغ 78 میلیون و دویست هزار دلار آمریکائی و در کریت بانک ژنو در سویس بشماره حساب بانکی "7967 اف آ اچ" 52 میلیون و هفتصد هزار فرانک سویس.

14- مسعود موحدیان، کامرس بانک کلن در آلمان، بشماره حساب 3528817، مبلغ 287 میلیون و هشتصد هزار مارک آلمانی از 1997میلادی.

15- کمال خرازی، کرنر بانک ژنو درسویس، بشماره حساب بانکی "4567 آ ام اف"، مبلغ 18 میلیون و دویست هزار دلار آمریکائی.

16- علی رضا معییری، در بانک سوسایتی جنرال ژنو در سویس بشماره حساب بانکی 50024814، مبلغ 12 میلیون و ششصد هزار دلار آمریکائی.

17- حسین کردی، کرنر بانک ژنو در سویس، بشماره حساب بانکی 14710025، مبلغ 14 میلیون و هفتصد هزار دلار آمریکائی.

18- عباسعلی فروغی در کرنر بانک ژنو در سویس، بشماره حساب بانکی 12930034، 10 میلیون و هفتصد هزار دلار آمریکائی.

19- محمد هاشمی بهرمانی (بحرمانی)، دویچه بانک مونیخ در آلمان، بشماره حساب بانکی 1734726، مبلغ 177 میلیون و دویست هزار مارک آلمانی از 1997.

با تشکر از دکتر گلمراد مرادی

آخوند قبر خور،فتواي قبر خوري توسط يك آخوند رافضي تلويزيون سلام


آمریکا به 6 کشور تقسیم می‌شود


"ایگور فنرن" مدیر یک مؤسسه پژوهشی - دیپلماتیک در روسیه است. وی به تازگی پیش بینی کرده که ایالات متحده آمریکا در سال 2011 میلادی به 6 کشور تقسیم خواهد شد.

"فنرن" معتقد است: پس از تقسیم شدن آمریکا، کشورهای جدیدی به عنوان ابرقدرت در جهان مطرح خواهند شد و پول دیگری جای دلار را به عنوان مهم ترین پول جهان خواهد گرفت.

این دیپلمات روسی در ادامه می افزاید: به رغم اینکه "باراک اوباما" اعلام کرده که تغییرات گسترده ای در آمریکا به وجود خواهد آورد، اما وضعیت فعلی آمریکا به ویژه در زمینه نظامی و حضور سربازان آن در کشورهای مختلف موجب تکه تکه شدن آمریکا خواهد شد.

"ایگور فنرن" همچنین گفت: به اعتقاد بنده پس از فروپاشی ایالات متحده آمریکا، روسیه و چین جهان جدید را هدایت خواهند کرد. در آن زمان آمریکا مجبور خواهد شد که دست خود را از منطقه آلسکا بر دارد و این منطقه دوباره زیر سلطه روسیه باز می گردد.

"فنرن" در ادامه افزود: آمریکایی‌ها در حال حاضر در بدترین اوضاع روحی و در یک بحران اخلاقی به سر می برند و تأثیر آن را هر روز در مدارس این کشور می بینیم. تیراندازی دانش آموزان به سمت معلم و یا دیگر دانش آموزان چه معنایی می تواند داشته باشد؟!

گفتنی است این دیپلمات روسی در گذشته یکی از افسران سازمان اطلاعات و امنیت شوروی "KGB" نیز بوده و در حال حاضر نیز یک دیپلمات سرشناس و پیشکسوت به شمار می رود و بسیاری از مطبوعات روسی در زمینه مسائل بین الملل با وی همکاری و از او استفاده می کنند.

در همین راستا روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" ضمن منتشر کردن پیش‌بینی‌های این دیپلمات روسی، نوشت: این مطالب و پیش‌بینی‌ها نظر شخصی این دیپلمات روسی نیست بلکه نظر مقامات ارشد کرملین به ویژه "ولادیمیر پوتین" نخست وزیر روسیه است.

اسلام مبارزه می کند

اگر شما دیدید که ظلم و ستم انجام می یابد و فریاد ستمدیدگان بلند می شود و مردم مسلمان آماده برای دفع ظلم و برچیدن بساط ستم نیستند، شما باید بدون هیچ گونه تردیدی در وجود داشتن مردم مسلمان شک کنید زیرا امکان ندارد که مردم اسلام را به عنوان عقیده و طرز فکر بپذیرند ولی ظلم و ستم و زندان و تبعید را به مثابه قانون و نظام عملا قبول کنند. زیرا از دو حال خارج نیست: اسلام یا هست ای نیست.
اگر هست که اسلام مبارزه و جهاد پی گیر و دامنه دار و سپس شهادت در راه خدا و در راه حق و عدالت و مساوات است، و اگر نیست نشانه اش آن است که مردم به ورد و ذکر مشغولند و به تسبیح و سجاده چسبیده اند و صبح و شام منتظرند که خود به خود از آسمان خیر و برکت و آزادی و عدالت ببارد. ولی هرگز هم آسمان چیزی بر آنها نخواهد فرستاد و خداوند هیچ گروهی را که به یاری خود نشتابند و بر خود اطمینان ندارند و قانون خداوندی را در جهاد و مبارزه اجرا نمی کنند یاری نخواهد کرد.

ادامه مطلب

بمبگذاری انتحاری در حرم امام موسی کاظم


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از بی بی سی تنها یک روز پس از دو حمله انتحاری در عراق که به کشته شدن بیش از 80 نفر منجر شد، دو حمله انتحاری دیگر در کاظمین در نزدیکی بغداد بیش از 60 کشته بر جای گذاشته است.

منابع خبری کشته شدن 25 ایرانی را در اثر انفجارهای کاظمین تایید کرده اند.

این حمله در منطقه کاظمین، محل حرم امام موسی کاظم (امام هفتم شیعیان) و زمانی رخ داد که مردم برای برگزاری نماز جمعه تجمع کرده بودند. بر اساس گزارش ها حداقل 125 نفر مجروح شده اند.

بنابر گزارش ها، این دو بمب گذار، هر دو زن بوده اند.

یک مامور پلیس به خبرگزاری اسوشیتدپرس گفت دو بمب گذار، بمب های خود را به فاصله دقایقی از یکدیگر منفجر کردند.

در حملات روز گذشته که خونبارترین حملات در سال جاری میلادی بودند، بیش از 50 زائر ایرانی که در رستورانی در بعقوبه بودند کشته شدند.

در سال گذشته میلادی تعداد موارد حملات انتحاری به میزان قابل توجهی کاهش یافته بود اما شورشیان کماکان به انجام حملات در سراسر عراق ادامه می دهند.

جیم میور، گزارشگر بی بی سی در بغداد می گوید هرچند حملات امروز (جمعه 24 آوریل) روند موجود را تغییر نمی دهد، اما رویدادی بسیار نگران کننده است.

بر اساس آمار جدیدی که از سوی وزارت بهداشت عراق اعلام شد، از سال 2005 و با وخیم تر شدن شرایط عراق از نظر شمار حملات انتحاری، بیش از 87 هزار عراقی در این حملات کشته شده اند.

این آمار بر اساس اسناد بیمارستان ها و قبرستان ها تهیه شده و به گفته گزارشگر ما، با درنظر گرفتن بحث های داغی که درباره هزینه های انسانی جنگ عراق وجود دارد، این آمار بسیار مهم محسوب می شود.

پاکستان، هند و افغانستان را به دخالت در بلوچستان متهم کرد


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از بی بی سی دولت پاکستان، افغانستان و هند را به حمایت از پیکارجویان بلوچ در این کشور متهم کرده است.دولت پاکستان می گوید پیکارجویان بلوچ با حمایت هند و افغانستان در حال نبرد با نیروهای دولتی بر سر کنترل استان بلوچستان در جنوب غربی پاکستان هستند.

رحمان مالک، وزیر کشور پاکستان می گوید بین چهار تا پنج هزار بلوچی در افغانستان مستقر شده اند و چند مرکز برای تعلیم این افراد هم در این کشور وجود دارد.

آقای مالک تاکید کرده که هند نیز در این قضیه دخالت دارد.

اظهارنظر وزیر کشور پاکستان پس از آن بیان می شود که اوائل ماه جاری میلادی سه رهبر ملی گرای بلوچ در تظاهراتی خشونت آمیز در بلوچستان کشته شدند.

دولت پاکستان دست داشتن خود در این کشتارها را رد کرد. یوسف رضا گیلانی، نخست وزیر پاکستان قتل غلامرضا بلوچ، لالا منیر بلوچ و شر محمد بوگتی را محکوم کرد.

پس از کشف اجساد این سه نفر در شهر تربت، واقع در بلوچستان پاکستان، شورش ها و تظاهراتی در چندین شهر این استان رخ داد.

در این تظاهرات یک مامور پلیس هم کشته شد.

ملی گرایان بلوچ برای خودمختاری بیشتر و کنترل منابع محلی مبارزه می کنند و یک گروه شورشی مسلح بلوچ خواستار استقلال این استان است.

اطلاعیه جدید جنبش مقاومت ،اعترافات یکی از فرماندهان سپاه قدس در بلوچستان


به نام خدا
بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که فرد دستگیر شده در منطقه سرباز سرهنگ تمام پاسدار غلام رضا خوش نظر فرزند مهدی متولد 1338 با شماره شناسنامه 258 می باشد.
نامبرده پس از خدمت در یگان اطلاعات جمعی سپاه پاسداران در تاریخ 27 /7/ 74 بازنشست شد اما باری دیگر در سال 1382 جهت مقابله با جنبش مقاومت جندالله به درخواست فرماندهی سپاه قدس ایران به سپاه قدس رفت و از سال 82 مسئولیت عملیات برون مرزی بلوچستان به وی واگذار شد.
وی به همراه تیم ویژه سپاه قدس از هشت ماه پیش برنامه ریزیهای متعددی برای ترور فرماندهان جنبش مقاومت جندالله کرد اما در تاریخ 30 فروردین 1388 طی یک عملیات پیچیده توسط شاخه اطلاعاتی جنبش دستگیر شد.
این ها اعترافاتی است که پاسدار سرهنگ غلام رضا خوش نظر کرده است و بازجوئیها همچنان ادامه دارد و در اطلاعیه های آتی ارائه خواهد شد.
لازم به ذکر است که رژیم نمایندگان خود را برای مذاکره در مورد این فرمانده سپاه اعزام کرده است اما جنبش اعلام می دارد که در مورد این فرد جنایتکار هیچ مذاکره ای با رژیم ندارد و این فرد پس از تکمیل بازجوئیها به سزای اعمال ننگینش خواهد رسید.
جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله)

۱۳۸۸ اردیبهشت ۴, جمعه

ترس رژیم از تحریم انتخابات نمایشی


جعفر پویه

رژیم جمهوری اسلامی نگران از تحریم گسترده انتخابات توسط مردم، سعی می کند به هر شکل ممکن با ساختن آمار و ارقام برای خود مشروعیت بسازد. در روزهای گذشته دولت احمدی نژاد لایحه ای را با قید دو فوریت تصویب کرد که طبق آن سن واجدین رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری از 18 سال به 15 سال کاهش می یابد. این درحالی است که پس از انتخابات دور گذشته ریاست جمهوری، مجلس آخوندها سن رای دهندگان را از 15 سال به 18 سال افزایش داده بود.
کارشناسان امور انتخابات و آمار بر این عقیده هستند که رژیم از ترس تحریم انتخابات و عدم شرکت مردم در آن سعی کند با کم کردن سن رای دهندگان، دانش آموزانی را که تحت فشار و تبلیغات آموزش و پرورش هستند، به پای صندوقهای رای بکشاند. برای اینکار آنها دانش آموزان را با ابزار رد شدن در امتحانات مدارس و همچنین در نظر گرفتن مشارکت در انتخابات هنگام ورود به دانشگاه تحت فشار قرار می دهند.
از سوی دیگر، در روزهای گذشته وزارت کشور تعداد واجدان رای در انتخابات را 46 میلیون و 200 هزار نفر اعلام کرد. این درحالی است که مرکز آمار این تعداد را 51 میلیون و 300 هزار نفر می داند. با این حساب معلوم نیست که بر سر 5 میلیون نفر در بین این دو آمار رسمی چه آمده است؟
بسیاری از تحلیلگران همین اختلاف آماری را مبنای بسیاری از تقلبات در رای سازی رژیم می دانند. زیرا با کم کردن تعداد کل شرکت کنندگان در آمار رسمی، در نهایت می توانند درصد شرکت کنندگان در انتخابات را بالا اعلام کنند و برای خود مشروعیت سازی کنند و از جانب دیگر با 5 میلیون رای می شود هر کاندیدایی را به صدر جدول کشاند.
در روزهای گذشته کامران دانشجو، رییس ستاد انتخابات کشور ضمن اینکه تعداد واجدین رای را 46 میلیون نفر اعلام کرد، به خبرنگاران گفت: "در سال جاری نيز از طريق هماهنگیهای به عمل آمده با شورای نگهبان، ۵۷ ميليون برگه رای ويژه انتخابات رياست جمهوری به چاپ رسيده است."
حال کسی هست که از متقلبان و رای سازان رژیم ولایت فقیه بپرسد که در کشوری که 46 میلیون رای دهنده دارد چرا وزارت کشور 57 میلیون برگه رای چاپ می کند؟ این 10 میلیون برگه اضافه برای چیست؟
بی دلیل نیست که گاه در شهری تعداد شرکت کنندگان در انتخابات بالای 130 درصد می شود. رژیم نامشروع برای رای سازی و مشروعیت سازی برای خود دست به هر کاری می زند حتا اگر طبق آمار فضاحتی 130 درصدی بالا بیاید.

افراد مسلح به مقر يگان ويژه نيروی انتظامي رژیم در کردستان حمله کردند



به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از ایرنا بامداد جمعه گروه مسلحي به مقر يگان ويژه نيروي انتظامي مستقر در جاده محمديه شهر سنندج مرکز استان کردستان حمله کردند.
دراين حمله مسلحانه يک تن از نيروهاي انتظامي شهيد و چهار تن ديگر نيز زخمي شده اند.
زخمي ها به بيمارستان بعثت سنندج منتقل شده اند.
تا زمان ارسال اين خبر مسوولان استان به طور رسمي نسبت به تاييد اين خبر عکس العمل نشان نداده اند و از تلفات احتمالي و يا دستگيري مهاجمين خبري در دست نيست. تاکنون هيچ گروهي مسووليت اين حمله را به عهده نگرفته است.

اسرائيل حاصل كِشت احمدى نژاد را درو مى كند


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از العربیة از قدس اشغالی در حالى كه هدف رئيس جمهورى ايران در سخنرانى خود در كنفرانس مبارزه با نژاد پرستى يا "دوربان 2" كه در ژنو برگزار گرديد، منزوى كردن اسرائيل به عنوان "يك رژيم نژاد پرست" بوده است، اسرائيل توانست عكس اين نتيجه را از آن خود كند.

بنا به تحليل بعضى از رسانه ها در روز چهارشنبه 22-4-2009، خروج دسته جمعى ديپلماتهاى اروپايى هنگام سخنرانى احمدى نژاد به ويژه در زمانى كه وى در اين كنفرانس بين المللى اسرائيل راه به باد حمله گرفت، اسرائيلى ها را از ابزار تبليغاتى مفيدى بهره مند ساخت.

همزمانى برگزارى اين كنفرانس با مراسمى كه همه ساله جهت يادبود كشتار يهوديان و ديگران در زمان حاكميت نازيست ها در كوره هاى آدم سوزى آلمان (هولوكاست) به اجرا درمى آيد، اين فرصت طلايى را به اسرائيلى ها داد كه در اروپا و ساير نقاط جهان چهره ى مخدوش نظام خود را بهبود بخشد.

بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير اسراييل، طى سخنانى به مناسبت يادبود قربانيان هولوکاست از رييس‌ جمهور سوئيس به خاطر ملاقات با احمدی‌نژاد انتقاد کرد. وى خطاب به مرتس گفت: " روی سخنم با شما، رييس جمهور سوئيس است. از شما می‌پرسم، چگونه می‌توانيد با کسی ملاقات کنيد، که منکر هولوکاست و آرزومند هولوکاستی جديد است؟"

از سوی دیگر روون ريولين، رييس پارلمان اسراييل (کنيست) به مناسبت سالگرد کشتار يهوديان در نامه اى به نمايندگان پارلمان‌های جهان، نامه‌ای احمدی‌نژاد را با هيتلر مقايسه کرد. او در اين نامه نوشت: "جهان در کنفرانس ضد نژادپرستی، شاهد بازگشت هيتلر بود. اما اين هيتلر جديد ريش دارد و به زبان فارسی سخن می‌گويد".

رييس پارلمان اسراييل از نمايندگان پارلمان‌های جهان خواست که "از گذشته درس بگيرند و نگذارند که در سال ۲۰۰۹ حوادث تاريخی سال ۱۹۳۹ دوباره تکرار شوند".

يادآور مى شود كه در جريان هجوم اسرائيل به غزه در ژانويه ى 2009، بسيارى از شهرهاى اروپا، امريكا و ساير نقاط جهان شاهد تظاهراتى بود كه "در اعتراض به كشتار فلسطينيان توسط رژيم تل اويو" صورت گرفت. لذا به نظر مى رسد كه تلاشهاى اسرائيلى ها در زمينه ى تلطيف و تحسين چهره ى نظامشان با مانع جدى روبرو شود.

مدافعان حقوق بشر و محققان سازمان ملل، اسرائيل را متهم به آن كردند كه در جنگ 22 روزه ى خود عليه غزه مرتكب جرائم جنگى شده است. فلسطينى ها آمار كشته شدگان غير نظامى خود را در آن درگيرى ها بيش از 900 نفر اعلام كردند ليكن اسرائيل اين آمار را قبول ندارد و مى گويد كه "با توجه به آن كه طرف مقابل سپر انسانى درست مى كند، اين تل اويو نيست كه جنايات جنگى مرتكب شده است".

شيمون پرز رئيس جمهورى اسرائيل در سالگرد "كشتار 6 ميليون يهودى و غيره به دست نازيها" اظهار داشت: "ملتى كه يك سوم افراد خود و يك سوم كودكان خويش را در كوره هاى آدم سوزى از دست داده است، نمى تواند فراموش كند و هشيارى به خرج ندهد".

گفتنى است اسرائيل از بدو تأسيس در سال 1948 ادعا كرده است كه اخلاق را در جنگهاى خود رعايت مى كند حال آن كه منتقدان اين رژيم مى گويند كه اساساً رژيم اسرائيل بر مبناى جنگ، خونريزى و توسعه طلبى پى ريزى شده و ادامه ى حيات مى دهد. ايجاد شهركهاى يهودى نشين در سرزمينهاى فلسطينى و ادامه و توسعه ى اين كار از بارزترين امور مطرح شده توسط منتقدان اسرائيل است.

پرز در سخنان خويش گفت: "انتقاد از دولت يهود، آميخته به يهود ستيزى است و اين، نوعى بيمارى است كه بايد درمان شود". البته او به جاى عبارت يهود ستيزى از اصطلاح سامى ستيزى استفاده كرد. اين اصطلاح در ميان غربيها هميشه نوعى ناراحتى وجدان در برابر كشتارهاى زمان هيتلر ايجاد مى كند حال آن كه از نظر نژادى، ملل عرب نيز از جمله مليتهاى سامى تبار مى باشند.

* جهت مشاهده ى صحنه ى واكنش نمايندگان اروپا نسبت به سخنان احمدى نژاد به لينك زير مراجعه كنيد.
http://video.alarabiya.net/ShowClip.aspx?ClipID=2009.04.22.15.14.26.741

این هم از استقبال بی سابقه احمدی نژاد در اسلام شهر



اطلاعیه جدید جنبش، دستگیری حاجی مجید نوتیزهی و اعلام جائزه 150 ملیونی برای دستگیر کنندگان


بسم الله الرحمن الرحیم

بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله) به اطلاع عموم مردم بلوچستان می رساند که مخبر بزرگ رژیم در منطقه حاجی مجید نوتیزهی که در عملیات 17 اسفند نقش مسقیم داشت توسط گروهی از جوانان خودجوش بلوچ دستگیر شده است .

جنبش ضمن قدردانی از این عملیات بزرگ جوانان از آنان می خواهد که احساساتی نشوند و در کشتن این مخبر عجله ننمایند و این خائن جنایتکار را به جنبش تحویل دهند تا شاخه اطلاعاتی جنبش تحقیقات خود را تکمیل نماید.

ما می دانیم که شما در راستای انتقام شهداء و خصوصا خیانت اخیر در همت آباد حاجی مجید نوتیزهی را دستگیر کرده اید اما وی دارای اطلاعات مهمی است که جهت برخورد با مخبران و عوامل اطلاعات در منطقه مهم هستند لذا جنبش از شما می خواهد که حاجی مجید نوتیزهی را به جنبش تحویل دهید.

شاخه اطلاعاتی جنبش در این زمینه 150 ملیون تومان جایزه برای جوانان دستگیر کننده تعیین نموده است که این جوانان می توانند پس از تحویل دادن حاجی مجید نوتیزهی جایزه خود را تحویل گیرند ضمن آنکه اجر اخروی عظیم بابت این عمل بزرگ نصیبشان خواهد شد.


جنبش مقاومت مردمی ایران

جندالله
http://junbish.blogspot.com

بارگاه سلطنتی یکی از آیات رژیم جور ،آیت الشیطان واعظ طبسی،دیدار موسوی با واعظ طبسی





بیمارستان علی ابن ابی طالب کشتارگاهی برای بیماران بلوچ است


بیمارستان ۴۱۰ تختخوابی زاهدان بزرگترین بیمارستان بلوچستان، در سال ۱۳۸۳ با هزینه ای بیش از بیست میلیارد و سیصد میلیون تومان به بهره برداری رسید. از آنجایی که بخش درمان در بلوچستان عملکرد ضعیفی داشت تصور می شد که نبود امکانات از جمله وجود یک بیمارستان با تجهیزات کامل پزشکی میتواند حلال مشکلات درمانی مردم بلوچستان باشد.

از آنجایی که این بیمارستان در کنار بخش درمان به عنوان بیمارستانی آموزشی مطرح بود هزاران دانشجو از شهرهای مختلف، برای آموختن علوم و فنون پزشکی روانه زاهدان شدند اینجا بود که بیمارستان علی ابن ابی طالب از مکانی برای مداوا و معالجه بیماران به آزمایشگاهی بزرگ مبدل شد.

عدم نظارت مسئولین بلوچستان و اعمال سلیقه خودسرانه مسئولین این بیمارستان باعث جان باختن بسیاری از بلوچها شده که این فاجعه متاسفانه همچنان در حال پیش روی است.دانشجویان رشته های مختلف پزشکی بیماران بلوچ را برای کسب تجربه معاینه و حتی در مواردی هم مشاهده شده که بر روی آنها عمل جراحی انجام داده اند که این مسئله باعث شده که بیماران زیادی جان خود را از دست بدهند.

برای مثال نوزادی حدود دو هفته بعد از تولد، به دستور متخصص کودکان در این بیمارستان بستری شده است از والدین این نوزاد دو کیلویی خواسته شده است که جهت بهبود حال او هر دو روزی یک واحد خون تهیه کنند پس از چندین روز بستری شدن او به والدین او اطلاع می دهند که برای انجام عمل جراحی باید رضایتنامه مربوطه را امضاء نمایند، آنها نیز به امید بهبود حال فرزندشان مجبور می شوند رضایت نامه را امضاء می کنند پس از عمل جراحی بر روی او که متاسفانه منجر به فوت او می شود والدین او متوجه میشوند که عملی که قرار بوده دکتر او بر روی شکمش انجام دهد بر روی سر او انجام شده است ضمن آنکه در طول مدت بستری او، آنها ۹ واحد خون برای نوزادشان که فقط دو کیلو وزن داشته تهیه کرده اند .

چندی قبل حمیدرضا پشنگ ریگی نماینده مردم خاش در مجلس با انتقادی تند، از دکتر لنکرانی وزیر بهداشت جمهوری اسلامی، گفت که او مردم بلوچ را موشهای آزمایشگاهی اشتباه گرفته است.

balochgap

فیلم عملیات فتح المبین 17 اسفند در همت آباد زاهدان که منجر به هلاکت دهها پاسدار شد

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم

قسمت شیشم

قسمت هفتم

قسمت هشتم

قسمت نهم

قسمت دهم

قسمت یازدهم

انتخابات رياست جمهوري، شركت يا تحريم؟!


در همه كشورهاي دموكراتيك بخاطر جلب آراي تمامي اقوام ، گروهها ، حتي اقليت هاي آن جامعه برنامه ريزي گسترده اي صورت مي گيرد،‌ كانديداهاي مختلف سعي دارند به هر نحو ممكن، آن قشر تأثيرگذار را به سوي خود جلب نمايند تا پيروز انتخابات گردند.
اما در كشور ما چنين بنظر مي رسد ، جامعه اهل سنت در هيچ محاسبه اي نمي گنجد ، يا بهتر بگويم به حساب نمي آيد، چرا؟! مگر مي شود بي تفاوت از كنار حداقل ۲۰% آرا گذشت؟!
دليل آن كاملا واضح است ، چهارچوب اجازه چنين كاري نمي دهد، كانديداي رياست جمهوري سرخود نمي تواند وعده بدهد، نمي تواند مطالبات اين قشر را برآورده نمايد ، چون از خط ومشي ولايت خارج مي شود. اهل سنت حتي نمي تواند با اين درصد بالا حزب يا تشكل قانوني بوجود آورد تا بخواهد از جناحي وجرياني حمايت كند............

ادامه مطلب

یک سرباز ایرانی در مرز افغانستان به دست پلیس این کشور کشته شد


به گزارش آژانس خبری تفتان یک سرباز ایرانی در مرز افغانستان پس از اینکه وارد خاک افغانستان شده بود و به سوی نیروهای افغانی تیراندازی کرده بود هدف تیراندازی مقابل قرار گرفت و کشته شد.
بی بی سی در این مورد چنین گزارش می دهد مقامات پلیس افغانستان و ایران در مورد چگونگی کشته شدنسرباز ایرانی در مرز میان دو کشور اظهارات متناقضی می‌کنند.

در حالی که پلیس مرزی افغانستان می گوید این سرباز پس از ورود بدون اجازه به خاک افغانستان و تیراندازی به سوی مرزبانان افغان کشته شده است، پلیس ایران می گوید او در حال گشت زنی در خاک ایران بوده که مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و سپس توسط مرزبانان افغانستان به خاک این کشور منتقل می شود.

سیف الله حکیم، فرمانده واحدی از پلیس مرزی افغانستان که مسئولیت حفاظت از مرزهای غربی این کشور با ایران را برعهده دارد، گفته است که سرباز کشته شده و یک سرباز ایرانی دیگر بدون توجه به هشدارهای پلیس مرزی افغانستان، سوار بر موتورسیکلت به خاک ولایت نیمروز در غرب افغانستان وارد شده بودند.

به گفته او سرباز کشته شده پس از ورود به خاک افغانستان به سوی نیروهای امنیتی افغان تیراندازی کرده بود.

اما سرهنگ صلاح عسکرپور، معاون اجتماعی فرمانده پلیس استان سیستان و بلوچستان به خبرگزاری رسمی ایران گفته است: "سرباز وظیفه 'جوکار' همراه با استوار 'منصور نوری' با استفاده از موتورسیکلت در داخل خاک ایران و در منطقه روبروی شهر زرنج افغانستان در حال گشت زنی و کنترل کانال مرزی بودند که مورد تیراندازی مأموران افغانستان قرار گرفتند و در حالی که زخمی شده بودند توسط مرزبانان افغانستان به داخل خاک آن کشور منتقل شدند".

به گفته آقای عسکرپور، استوار منصور نوری پس از انتقال به خاک افغانستان جان باخت.

ادعای دستگیری ابوعمر بغدادی رهبر القاعده در عراق


به گزارش آژانس خبری تفتان سرلشكر "قاسم عطا " فرمانده‌ عملياتهاي نظامي بغداد ادعا کرد "ابو عمر البغدادي " فرمانده‌ القاعده‌ در عراق که به رئيس دولت اسلامي عراق معروف شده است دستگیر شده است .
وي در گفتگویش ادعا کرد: فرد شماره‌ يك سازمان القاعده‌ در عراق به‌ دست نيروهاي پليس و استخبارات عراق در عملياتي ضربتي دستگير شد.
وي به‌ جزئيات بيشتر اين دستگيري اشاره‌اي نكرد.
ابوعمر بغدادي که بعد از زرقاوي معروفترين فرد القاعده است ، حدود چهار سال تحت تعقيب نيروهاي امنيتي عراق بوده است.
دو سال پيش نيز خبرگزاري فرانسه‌ به‌ نقل از يك منبع اگاه‌ اعلام كرد: نيروهاي عراقي بر اساس اخبار و اطلاعاتي، ابوعمر البغدادي را در منطقه ابوغريب در غرب بغداد دستگير كردند اما بلافاصله‌ اين خبر از سوي دولت عراق تكذيب شد.

150 کشته و زخمی در حمله به کاروان ایرانی در عراق


به گزارش آژانس خبری تفتان کاروان زائران ايراني كه‌ از جاده‌ استان دياله‌ به‌ سوي كربلاي معلي در حركت بودند، مورد حمله‌ افراد مسلح ناشناس قرار گرفت.
انفجار در نزديكي يك رستوران در منطقه هارونيه از توابع شهرستان مقداديه رخ داد و به گفته منابع خبري، در محل انفجار شش اتوبوس ايراني براي استراحت و صرف غذا متوقف بوده اند.
رئيس بيمارستان شهر مقداديه عراق گفت: حمله به كاروان زائران ايراني در دياله عراق دست‌كم 105 کشته و زخمي برجاي گذاشته است.
در بين کشته شدگان فقط دو عراقي ديده مي شوند و باقی تماما ایرانی هستند .
خبرگزاري فارس به نقل از رئيس عتبات عاليات سازمان حج و زيارت كشور، گزارش داد: تعداد کشته شدگان عمليات انتحاري بغداد تاكنون به 53 تن رسيده است.

موسوی و اصل ولایت فقیه

[Multimedia_pics_1387_12_Politic_164.jpg]

به گزارش آژانس خبری تفتان
به نقل از مهر میر حسین موسوی پیش از ظهر امروز در ادامه سفرهای انتخاباتی خود در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در پاسخ سوالی در مورد ولایت فقیه گفت :بعد از انقلاب از لحاظ دورنمای پیروزی در رژیم کاملا وضع نگران کننده ای داشتیم، وجود گروههای مارکسیست، انجام ترورها و مسائل این چنینی باعث بروز این نگرانیها شده بود. قبل از انقلاب نیز امام راحل، ولایت فقیه را در برابر رژیم طاغوت به عنوان رقیب مطرح کردند که این موضوع بسیار در پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاثیر داشت.
موسوی افزود :
ما بدون اصل ولایت فقیه در 30 سال گذشته در برابر تهدیدات آسیب پذیر بودیم و هر لحظه ممکن بود که کشور به وضعیت گذشته برگردد. بنابراین باید توجه داشت که اصل ولایت فقیه ما را در مقابل کودتاها، حاکمیت نیروهای مسلح حفظ کرده است.
وی صراحتا در مورد ولایت فقیه و موضعش در قبال آن گفت :
بنده با اعتقاد به مسئله ولایت فقیه وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری دهم شده ام.
این هم نظر فطعی یک اصلاح طلب که برخی از علمای اهلسنت خواهان رای دادن به او هستند در حالی که معقتد به ولایت فقیه و ادامه دادن راه ولایت فقیه است در صورتیکه نظریه ولایت فقیه مبتنی بر عقیده کفریه امامت است که نزد اهلسنت هر کس به امامت آنگونه که خمینی شرح داده است اعتقاد داشته باشد کافر است و علمای اهلسنت بیاندیشند که چگونه مردم را به سوی رای دادن به ولایت فقیه می برند.

تصاویری از مبارزان بلوچستان و امیر عبدالمالک بلوچ در عملیات 17 اسفند همت آباد زاهدان












۱۳۸۸ اردیبهشت ۳, پنجشنبه

اطلاعیه جدید جنبش دستگیر حاجی مجید نوتیزهی و اعلام جائزه 150 ملیونی برای دستگیر کنندگان


بسم الله الرحمن الرحیم

بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله) به اطلاع عموم مردم بلوچستان می رساند که مخبر بزرگ رژیم در منطقه حاجی مجید نوتیزهی که در عملیات 17 اسفند نقش مسقیم داشت توسط گروهی از جوانان خودجوش بلوچ دستگیر شده است .

جنبش ضمن قدردانی از این عملیات بزرگ جوانان از آنان می خواهد که احساساتی نشوند و در کشتن این مخبر عجله ننمایند و این خائن جنایتکار را به جنبش تحویل دهند تا شاخه اطلاعاتی جنبش تحقیقات خود را تکمیل نماید.

ما می دانیم که شما در راستای انتقام شهداء و خصوصا خیانت اخیر در همت آباد حاجی مجید نوتیزهی را دستگیر کرده اید اما وی دارای اطلاعات مهمی است که جهت برخورد با مخبران و عوامل اطلاعات در منطقه مهم هستند لذا جنبش از شما می خواهد که حاجی مجید نوتیزهی را به جنبش تحویل دهید.

شاخه اطلاعاتی جنبش در این زمینه 150 ملیون تومان جایزه برای جوانان دستگیر کننده تعیین نموده است که این جوانان می توانند پس از تحویل دادن حاجی مجید نوتیزهی جایزه خود را تحویل گیرند ضمن آنکه اجر اخروی عظیم بابت این عمل بزرگ نصیبشان خواهد شد.


جنبش مقاومت مردمی ایران

جندالله
http://junbish.blogspot.com