۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۹, شنبه

انتظاربيهوده!


زمامداران رژيم خودكامه ولايت فقيه اشرار و مفسديني هستند كه ايده ي باطل خود را زير پرده ي اسلام ناب و عدالتخواهي مي پوشانند و به دروغ و ريا خودشان را خيرخواه و مدافع ملتهاي تحت ستم قلمداد مي كنند و بابي شرمي تمام دم از آزادي بيان و قلم و عقيده مي زنند و با شگردهاي منحصر به فرد خودشان وانمود مي سازند كه همه ي اقشار ملت ايران از كليه آزادي ها و حقوق شهروندي بهره مند و برخورداراند! اما عملكرد زننده ي اين از خدابي خبران نشانگر آن است كه اينان مستبدترين افراد و سردمداران فساد و پيشوايان كفر و الحاد و نفاق اند و آنچه با زبانشان اظهار ميدارند غير از چيزي است كه در دلشان پنهان مي كنند و در عمل به آن دست مي يازند، اين ستمگران با يوغ ولايت فقيه بر مردم حكومت مي رانند و به نام مذهب و دين بر گرده ي آنان تازيانه جور مي نوازند و بدترين جنايتها را نسبت به بي نوايان روا مي دارند و در طول دوران سياهشان نشان داده اند كه چه درنده هاي سيري ناپذير و زالو صفتاني هستند و در حيله گري و فريبكاري در عالم بي مانندند و هر زمان به خصوص هنگامي كه نياز به يك انتخابات نمايشي براي ادامه حيات ننگين خود داشته باشند به دستاويز تازه اي چنگ مي زنند و به حيله اي متوسل مي شوند و چهره و رنگ عوض مي كنند و از اصلاحات و حقوق ملت سخن به ميان مي آورند و مملكت را مملكت مردم و حكومت را از آنان مي دانند و با شيادي سعي در كشيدن توده ها به پاي صندوقهاي نمايشي رأي مي نمايند اما همين كه نمايش به پايان رسيد همه چيزرامال خود و از آن خود مي دانند و جز منطق استبداد چيزي نمي فهمند و مردم را محجوريني مي پندارند كه نياز به قيم دارند و همچون برده با آنان رفتار مي كنند.

از چنين خودكامگاني چه انتظاري مي توان داشت؟ از حكومت خودكامه اي كه انسان ها را به بردگي و اسارت خودفر امي خواند و آنان را به تسليم در برابر برنامه هاي طاغوتي خود دعوت مي كند و سردمداران آن، اصولا باورمند به دموكراسي و آزادي بيان و قلم و عقيده و حقوق بشر، نبوده و نيستند نبايد انتظار آزادي و عدالت داشت، در نظامي كه بيش از چندين میليون سني حق انتخاب شدن را نداشته باشند؛ چون سني هستند! در نظامي كه همه چيز به يك مرجع انتقاد ناپذيري يعني خامنه اي برميگردد و او خود را ولي امر مسلمين جهان مي پندارد! و براي خودش حكم خدايي قايل است! و همچون فرعون مي گويد: ( اليس لي ملك مصر)! در چنين نظامي آزادي داشتن و برخوردار بودن از حقوق كامل شهروندي، يك امر محال و ناشدني است و نبايد هم توقع آزادي داشت؛ چون مكانيزم نظالم ولايت فقيه بگونه اي است كه اجازه نمي دهد كسي آزادي داشته باشد، هر انتخاباتي هم كه صورت گرفته و مي گيرد قلابي و فرمايشي بوده و هست و در چهارچوب فعلي رژيم و با وجود ولايت فقيه هيچ اصلاحي امكان پذير نيست و دم از اصلاحات زدن يك بازي انتخاباتي و فريبي بيش نيست.

در كجاي دنيا چنين نظامي را سراغ داريد كه يك نفر همه كاره ي يك مملكت و حكم او بي چون و چرا لازم الاجرا باشد و حكم خدايي دانسته شود و حق ابطال همه ي آراي ملت را داشته باشد؟! سي سال است كه بر همين منوال مستبدانه و قلدر مآبانه بر مردم حكمروايي مي كنند و همه ي اقشار ملت به خصوص اهل سنت را با شعارهاي فريبنده و به طرق مختلف گول زده اند و وعده هاي توخالي داده اند و شعار وحدت، برابري، آزادي و عدالت اجتماعي را زمزمه كرده اند اما در عمل بدترين اهانتها را به مقدسات مذهبي اهل سنت روا داشته اند و فوج در فوج جوانان سني را تنها به جرم سني بودن به بهانه هاي مختلف اعدام كرده اند و بر جور و اختناق ولايت فقيه و زور و زر خويش افزوده اند، زمامداران اين رژيم هرگاه پايه هاي استبداد خود را لرزان ديده و احساس خطر كرده اند ترفندي بكار برده و يك عروسك بي خاصيت سرا پا وفادار به ولايت فقيه را به ميدان آورده اند و با شعار دروغين اصلاحات، با آراي مردم بازي كرده اند و از اين طريق سعي در آرام ساختن موج اعتراضات روبه افزون مردم نموده اند.

سردمداران رژيم در حال حاضر با دسته بنديهاي كاملا برنامه ريزي شده و با جا به جايي مهره هاي رنگين فيلتر شده شوراي نگهبان و با رنگ عوض كردن، سعي مي كنند به هر طريق ممكن به حيات ننگين خود ادامه دهند از اين رو با در نظر داشت انتخابات فرمايشي كه پيش رواست، همه ي كانديداهاي رياست جمهوري سعي مي كنند با ترفند هاي مختلف مردم بي نوارا تحت تأثير تبليغات انتخاباتي خود قرار دهند و آنان را به پاي صندوقهاي رأي بكشند بنابراين، همگي قيافه ي اصلاح طلبي را به خود مي گيرند و سنگ دفاع از حقوق شهروندي را به سينه مي كوبند و در مواردي هم برخي براي فريب توده ها، به اين و آن مي تازند و دولتهاي سابق را كه به نوعي خود از مؤيدين آن بوده اند زير سؤال مي برند ولي واقعيت آن است كه همگي از يك قماشند و منافق و بي باورند، اينان تنها و تنها نقش بازي مي كنند و از صداقت و راستي بي بهره و بيگانه اند و وعده ي رفع تبعيض و برخورداري همه ي اقشار ملت از حقوق شهروندي و آزادي بيان و قلم، يك شگرد تبليغاتي محض است و اگر بالفرض و المحال به خواهند هم نمي توانند چرا كه اينان عروسك هاي نمايشي در دستان غرغه بخون فرعون زمان خامنه اي اند و در دستان بي كفايت او مي چرخند و مي رقصند، انتقادي هم اگر برخي از اين كانديداهاي نمايشي در مورد عمل كرد دولتهاي سابق ابراز مي دارند براي خالي نبودن عريضه و سطحي است و براي فريب توده هاست و تنها در مورد نحوه ي عملكرد است و هيچ ربطي به تغيير ماهيت نظام ندارد؛ زيرا وقتي ميگويند ما به همه ي مباني و اصول قانون اساسي پاي بنديم يعني اينكه به ولايت مطلقه ي فقيه، به تبعيض، به حق نداشتن سني ها در كانديدا شدن و و..، معتقد و پاي بندند و خودشان را ملزم و متعهد به ادامه ي اين نظام سرا پا فساد و اختناق ميدانند و هر يك از اينها اگر قدرت را بدست گيرد همين روند كنوني را ادامه خواهد داد البته با شيوه اي ديگر، بنابراين، مردم به ويژه اهل سنت نبايد بيش از اين گول خورند و موجب تقويت ظلم و بيدادگري گردند و در انتخاباتي شركت كنند كه هيچ حقي در آن ندارند.

الفرقان

فقرشدید دربلوچستان

شايد از طريق شما، ايراني‌ها بدانند كه مردم كشورشان(بلوچها) چگونه روزگار سپري مي‌كنند و صدقه‌ها و كمك‌هاي آنان چگونه خرج مي‌شود و بايد بهتر گفت كه: «كجاها هزينه نمي‌كند!» اين‌ها همان زاغه‌نشينها هستند، كه قرار بود يك مويشان از همه كاخ‌نشينان برتر باشد!
در سفري كه در ايام نوروز به شهر چابهار و البته نيمه جنوبي شرقي كشور داشتم، مواقعي كه در شهر و در محله‌هاي آن مي‌گشتم، با مناظري روبه‌رو مي‌شدم كه با تبليغاتي كه براي شهر چابهار به عنوان يكي از مناطق آزاد و شهري توريستي و... مي‌شود در تناقضي شديد بود و از فقر و نابساماني كه در شهر مي‌ديدم متعجب مي‌شدم، گاهي به مانند، ديدن محله‌اي زاغه‌نشين در ديوار به ديوار سازمان‌ها و بنيادها و ادارات دولتي بعضا ثروتمند، آن‌قدر متاثر و متعجب مي‌شدم كه تصويري برمي‌داشتم تا بلكه جايي بتوانم اين رنج را عنوان كنم. وگرنه متاسفانه در شهر چابهار از اين دست مناظر به وفور چشم هر مسافري را نوازش! مي‌دهد. و در آن هنگام ياد گفته‌اي از «علي(ع)» مي‌افتادم كه: «هيچ جا كاخي بنا نمي‌شود، مگر آن كه حق كسي ضايع شده باشد.»
بعد از اين كه آن مطلب را در مورد اين كه، كميته امداد امام، پول‌هاي ما را كجا هزينه مي‌كند، در سايت «آينده» خواندم، خيلي تاسف خوردم كه چرا سهل‌انگاري كردم و عكس‌هاي بيشتري در مورد وضعيت نامناسب چابهار و مردمش نگرفتم تا شايد از طريق شما، ايراني‌ها بدانند كه مردم كشورشان چگونه روزگار سپري مي‌كنند و صدقه‌ها و كمك‌هاي آنان چگونه خرج مي‌شود و بايد بهتر گفت كه : «كجاها هزينه نمي‌كند!»همان‌طور كه در عكس‌ها مي‌بينيد و اگر دقت كنيد در جايي كه سازمان‌ها و بنيادهاي خيريه براي خود ساختمان‌هاي بزرگ و مجلل (البته به نسبت همان شهر) مي‌سازند،
مردم محروم و محروم نگه داشته شده از آگاهي از حقوق خود در زاغه‌هايي بدتر از ابتدايي كه در آن‌جا به «كَپَر» شهرت دارند زندگي كه چه عرض كنم، زيست مي‌كنند. وهمه آن مسئولين هر روز كه بر سر كار خود حاضر مي‌شوند يا بايد از كنار اين محله بگذرند يا بايد از پنجره اتاق كار خود آن‌جا را تماشا كنند.
البته هموطنان من اشتباه نكنيد اين‌ها كپر نيستند، كپر در گذشته‌هاي دور به فراخور حال آن دوران‌ها مسكن مردمي بوده كه جايگاه ثابتي نداشته‌اند و هنوز كوچ‌گر بودند.اين‌ها همان زاغه‌نشينها هستند، كه آن دسته از مردم از سر ناچاري و فقر آگاهي، در آن‌جا زندگي مي‌كنند. همان‌هايي كه قرار بود يك مويشان از همه كاخ‌نشينان برتر باشد!

عبدالمالک تو زندگی بات ئئ،شعری به زبان بلوچی در وصف رهبر انقلابی عبدالمالک بلوچ

جهت مشاهده شعر با حجم اصلی روی آن کلیک نمائید

شهید یونس جان در کنار امیر عبدالمالک بلوچ رهبر انقلابی بلوچستان

برای مشاهده تصویر با حجم اصلی روی تصویر کلیک نمائید

نماینده عراقی: ایران دست از سر ما بردارد


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از روزنامه المنار چاپ عراق، يک نمانيده پارلمان عراق گفته است ایران دست از سر ما بردارد. این نماینده عراقی می گوید: ايران از عراق به عنوان مکاني براي فشار به آمریکا استفاده می کند.

او ادامه می دهد: ایران باید هر چه زودتر از این اقدامات، خودداری کند.

وي در ادامه سخنانش گفت : اکثر سلاح ها و انفجار هایی که توسط تروريست ها براي کشتن عراقی ها استفاده مي شود، از سوی ایران است.وي در پایان می گوید: این حقیقت توسط وزير کشور تاييده شده است

اهلسنت چگونه در انتخابات شرکت می کنند!!!!؟؟؟؟





این تصاویر تخریب مدرسه دینی عظیم آباد می باشد که توسط رژیم جابر ولایت فقیه تخریب و با خاک یکسان شد
تصویر اهانت به قران کریم توسط رژیم ولایت فقیه
آری قران کتاب عظیم الله توسط مزدوران ولایت فقیه تکه پاره شد
قران کریم در چاههای فاضلاب انداخته شد
کسانی که در انتخابات شرکت می کنند این عمل شرمناک و جنایت بزرگ را با رای دادن تائید می کنند
کسانی که در انتخابات شرکت می کنند انداختن قران کریم در چاه فاضلاب را تائید می کنند.العیاذ بالله
ای مسلمانان اگر شما به کتاب الله احترام قائل هستید از شرکت در انتخابات بپرهیزید زیرا شرکت شما در انتخابات تائید این جنایت است.
علمای کرام به خود آیند و مردم را به سوی هلاکت سوق ندهند
مردم را به سوی تائید کفر و اهانت به قران سوق ندهند
مردم را به سوی جهنم نبرند
علمای کرام کجا رفت غیرت عمری شما
کجا رفت همت صدیقی شما
کجا رفت ایستادگی ابوحنیفه و احمد بن حنبل
شما همه را فراموش کرده اید و ترس شما را فرا گرفته است
به خود آئید و کفر و نفاق و اهانت به قران را تائید نکنید.
جوانان غیور و مومن شما متوجه باشید و این پیام را به مردم برسانید که شرکت در انتخابات خیانت به اسلام و قران و پیامبر و اصحاب پیامبر می باشد.


سلیمانی قاتل علمای اهلسنت از وحدت علمای سنی و شیعه می گوید


به گزارش آژانس خبری تفتان امام جماعت شیعیان مهاجر مقیم زاهدان عباسعلي سليماني روز يکشنبه در همايش مشترک علماي تشيع و تسنن در زاهدان گفت: اتحاد علماي شيعه و سني بهترين الگوي وحدت براي ساير گروههاي جوامع اسلامي است.
سلیمانی قاتل جنایتکار که دستور اعدام علمای اهلسنت (شهید مولانا عبدالقدوس و شهید مولانا محمد یوسف علهیما الرحمة) را در سال گذشته داده بود و امسال هم اعدام دو عالم دین دیگر را تائید کرده بود الان از وحدت علمای شیعه و سنی می گوید و نفاق و دو روئی و مکاری و نیرنگ خود را به نمایش می گذارد.
جوانان بلوچستان به سلیمانی متذکر می شوند که انتقام خون علمای اهلسنت از حلقوم سلیمانی کشیده خواهد شد و به امید الله با ذلت در آتش خشم جوانان بلوچستان خواهد سوخت.

تصاویری از مبارزان جنبش جندالله







۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۸, جمعه

اولین جراحی دندان مربوط به 9000 سال پیش در بلوچستان


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از سایت علمی دانشجویان ایران دنداني در بلوچستان پاكستان كه مربوط به 9 هزار سال پيش است يافت شده است. پژوهشگران متوجه شده اند كه اين دندان توسط ابزاري سوراخ شده است (دريل شده است) .
بنا به اظهار نظر”National Geographic” تا به حال 11 داندان در این منطقه يافت شده، كه عمل دريل روي آنها صورت گر فته. و در بعضي از آنها اين عمل بيش از يك بار انجام شده است. اينكه در آن زمان به چه دليل اين كار صورت مي گرفته، به طور قطع مشخص نشده است. اما پژوهشگران پي برده اند كه اين سوراخ ها گويا توسط ماده اي قير مانندي پر شده اند.
اين عمل تا 1500 سال در اين منطقه انجام مي شده و 7000 سال پيش متوقف شده است.
کشف این دندان نشانگر تمدن و دانش پژوهی مردمان این دیار در آن دور از تاریخ می باشد.

اطلاعیه جدید جنبش مقاومت،سپاه در حال توطئه برای ایجاد درگیریهای قبیله ای در بلوچستان


به نام خدا

بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که سپاه پاسداران انقلاب در اولین روزهای فعالیت منافقانه خود در بلوچستان به طور بسیار مشکوکی به مسلح کردن قبائل و طوائف بلوچ اقدام کرده است که این امر تبعات بسیار خطرناکی برای مردم بلوچستان در بردارد و این همان سیاست روزهای اول انقلاب است که با مسلح کردن یک طایفه و برانگیختن حس حسادت طوایف دیگر آنان را هم به مسلح شدن سوق می دهد و در نتیجه درگیریهای شدید و خطرناک طایفه ای و قبیله ای را پدید می آورد.

اخیرا سپاه پاسداران به سران طوایف و افراد ذی نفوذ و بسیاری از مزدوران ناشناخته اش دستور داده است که نزدیکان خود را مسلح نمایند و جواز حمل سلاح از سپاه دریافت نمایند و بسیاری از مردم بلوچستان که فریب سیاست فریبکارانه سپاه را خورده اند اقدام به خرید سلاح و اخذ مجوز و نمایش سلاح در شهرها کرده اند.

جنبش مقاومت جندالله ضمن محکوم کردن این اقدام شرمناک سپاه و فراهم کردن زمینه درگیریهای قبیله ای در بلوچستان از مردم و بویژه سفیدریشان و افراد ذی نفوذ می خواهد با درک مکرها و فریبهای سپاه از گرفتن سلاح با مجوز سپاه خودداری نمایند.

جنبش مقاومت طی این اطلاعیه از علماء و تحصیل کردگان و نخبگان جامعه می خواهد که با تشریح سیاستهای مزورانه سپاه مردم را از حقائق آگاه سازند تا باری دیگر بلوچستان دچار درگیریهای خونین قبیله ای نشود.

جنبش مقاومت در این اطلاعیه به مزدوران محلی رژیم هشدار می دهد از همکاری با سپاه پاسداران باز آیند وهر کس برای اجرای سیاستهای سپاه گام بردارد و یا اقدامی در راستای درگیری قبیله ای انجام دهد دشمن ملت بلوچ محسوب شده و جوانان این دیار با این گونه افراد با شدت برخورد خواهند کرد.

جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)

همیشه گروها در ابتدای تهمت تروریست میباشند اما دولتها چرا اینگونه نیستند؟


مدتی است که دولت منفور جمهوری به ظاهر اسلامی اما در واقع شیطانی و حکومت ابلیس زمانه با اجرای تکنیکها و روشهای مختلف اقدام به از بین بردن انسانهای بیگناه زیادی نموده است.

شما به این دولت چه میگویید دولت خدمت گذار یا دولت شرم گذار و شرم پرداز.

ای لعنت خدا بر شما باد که چگونه کودک 2 ساله را از دامان مادرش جدا میکنید و مادرش را به جرم قتل آخوندی که قصد تجاوز به او را داشت، اما وی اقدام به مقاومت در برابر این ظالم منفور مینماید و در نهایت این ابلیس پلید را به درک واصل میکند ، و این زن بی پناه که شوهرش مدتی پیش او را با فرزند ده ماه اش رها کرد و به دیار حق شتافته بود ، ( این زن از اهالی استان خراسان بوده که مدتی پیش توسط ایادی استکبار آخوندی اعدام شد ) چگونه است که انگ نفرت را بر جبین مردم بی پناه میچسبانید اما آنکه از دسته خودتان باشد حتی اگر جنایتکاری کثیف و ظالمی بی نهایت باشد که به درک واصل شود او را شهید و او را در نزد مهدی در غار پنهان شده تان میدانید.

کشتن کودکان و جوانان و نوجوانان یکی دیگر از موفقیتهای بیشمار شما است شمایی که در تلاشید ریشه های مقاومت را از پایه بخشکانید اما به خداوند قسم یاد میکنم که اگر شما صدها کودک بلوچ همچون رویا سارانی را بکشید و شما صدها نوجوان و جوان بلوچ همچون شهید سرفراز سعید قنبرزهی و شنبه زهی را به شهادت برسانید، به شما قول خواهم داد همانهایی که در شکم مادرند و هنوز هم متولد نشده اند نیز مبارز متولد خواهند شد.

امروز و در این نامه به شما هشدار میدهم که عبدالمالک آن کسی نیست که شما تصویر آن را میبنید، عبدالمالک منم ، عبدالمالک برادرم است و هزاران جوان بلوچ و در انتظار باشید عبدالمالکها هنوز هم در دامان شیر زنان بلوچ پرورش داده میشوند، این بلوچستان هزاران عبدالمالک دارد که هر روز بر حکومت شیطانی شما قیام خواهند کرد تا به امید حق ریشه های حکومت شیطانی شما را تباه و نابود نمایند.

حالا اگر مردانگی و توان در وجوتان موجود است که من به توان قاطع میگویم که هیچ مردانگی در شما نیست آنچه هست بزدلی و نامردی واقعی است که توانتان فقط در کشتن زنان و کودکان است ، که از قدیم یکی از صفات معرف آدم بزدل و نامرد همین بوده است، میخواهید بدانید مرد کسیت به یاد بیاورید مرد همان جوانی بود که سرباز پلیدتان را هنگامی که میخواست او را تا چوبه دار همراهی کند، ضربه محکمی به این سرباز زد و گفت : نیازی ندارم که انسانی کثیف و شر آور مرا تا رسیدن به معبودم همراهی نماید ، مرد به او میگویند حالا بر خاطر نخراشیده خود که تهی از مغز و تفکر است چنگ بزنید شاید نام او را از ترسی که وجوتان را فرا گرفته است به یاد بیاورید.

حالا هم من با توانی پرتوان با وجودی آکنده از عشق به بلوچ و بلوچستان بار دیگر میگویم که اینجایم من عبدالمالک منم عبدالمالک منم :

من عبدالمالکم برادرم عبدالمالک است فرزندم عبدالمالک است اینجا همه عبدالمالک هستند .


انجمن تلاش برای رهایی بلوچستان از استبداد

دانشجویان بلوچ پیروان شهامت رهروان شهادت

غربت در خانه


ميدانم که اول هر جمله اي را با نام خدا آغاز ميکنند و بعد دعاي خير خويش را به مردم مي فرستند.
و من هم مي گويم به نام خالق يکتا ، به نام صاحب عدالت و آزادگي .
و اما ديگر دعاي خيري در کار نيست و بجايش دعای نفرين مي فرستم.
نفرين بر کساني که ما را در سرزمين خويش غريبه کردند .نفرين بر اهريمنان نفرين بر ظلم و نفرين بر کساني که سايه شوم بدبختي و نحوست را بر سر ما سايه افکندند..
آري مي خواهم بار ديگر شما را محرم اسرار و نوشته ها و دردها و رنجهايم نمايم و راز دل برايتان آشکار کنم.
و قصه اي ديگر از غصه هاي پر ا ز وا قعيت اين سرزمين پاک و نجيب و مظلوم را با شما بگويم.
قصه تحقير ، قصه تهديد ، قصه اي از برگ سياه تقدير ، قصه اي از کاشانه داشتن و آواره بودن قصه اي از لحظه تلخ نبودن.
نميدانم که هيچ براي شما اتفاق افتاده است که خود را در خانه خود غريبه احساس کنيد يا نه .
اما من هر روز مي بينم و هر روز با تمام وجود احساس مي کنم و در دل به حال زار خويش و مردمم زار زار ميگريم.
اشخاصي به عنوان نيروي انتظامی ، مرصاد ، بسيجي ، سپاهي و ......
که تعدادشان هم کم نيست و در يک کلمه مي توان خلاصه کرد سارقان مسلح .
سبز مي شوند و به هر بهانه اي گير ميدهندو به بهانه هاي مختلف سعي در تحقير آدم مي کننند .
تحقيري که وجودت را خورد مي کند ، و دردناک تر از همه اين است که همه اين اتفاقات بيبشتر براي اشخاصي اتفاق ميا فتد که با لباس سنتي و بر حق در خيابان و کوچه و بازار قدم ميزني.
و اين پست فترتان و عقده ايهاي روزگار آنان را به چشم آدمهاي اضافي مي بينند و وظيفه خود مي دانند که به هر طريق به انان گير دهند و غرور و شخصيت آنان را زير چکمه هايشان لگد مال کنند.
و آنان را در زير باران سوالات نابجا و نابخردانه اشان غرق کنند.
کي هستي ، از کجا مي آيي ، براي چه به اينجا قدم ميزني ، براي چه موهات بلنده ، واسه چي مو نداري.
و حتي پا را فراتر نهاده و به توهين هم قناعت نمي کنند و تفتيش بدني را شروع مي کنند مثل اينکه مجرمند واقعا که بي شرمي و وقاهت را ديگر از حد گذرانده اند.
به خوبي به ياد دارم که چند وقت پيش با يکي از دوستان در راه بازگشت از يکي از شهرهاي مرزي بودم که پليس آن منطقه که بلوچ هم بودجلوي ماشين ما را گرفت که شما ايراني هستيد و ما جواب داديم که نه ما بلوچ هستيم و پليس لبخندي زد و گفت که برويد برادران.
اما همان روز وقتي از مرزگذشتيم و به قول معرو ف به خاک و سرزمين خود وارد شديم ، همه جا ترس از اينکه ماموران جلوي ما را مي گيرند و گير مي دهندو همه و همه فقط به خاطر اين هست که ما بلوچيم.
و همينطور هم شد. چون در يکي از همين به اصطلاح ايست بازرسيهايشان الکي گير دادند و وسايل ما را مورد تفتيش قرار گرفتند و هر چند دنبال احترام آن پليس در کشور بيگانه گشتم چيزي و شباهتي بين رفتارشان ديده نمي شد.
و تازه با تمام وجود فهميدم که يک نفر از جنس خودمان چگونه با ما رفتار مي کند.
حداقل به جرم قوم و نژاد ديگر مورد توهين و آزار و اذيت قرار نمي گيريم.
و با تمام وجود تحقير را حس کردم و آرزو کردم که اي کاش بلو چستان ما هم لااقل به اندازه انها آزادي داشت که ديگر در خانه خويش غريبه نباشيم.
آري دوستان من اين حسي است که لحظه به لحظه به ما تزريق مي کنند و سعي و برنامه آنان هم همنطور است که ما را در سرزمين خود غريبه کننند که هيچ نقشي در تعيين سرنوشت خويش نداشته باشيم .
همانطور که که هم اکنون اينگونه است.
و براستي ما هيچ نقشي در تعيين خويش نداريم.
به اميد روزي که ريشه ظلم و نژاد پرستي بخشکد و بلوچستاني براي بلوچ داشته باشيم و بلوچ در بلوچستان آزاد باشد
الف از پهره از دوستان دلاور

اسباب جهاد در اسلام

اسباب جهاد در اسلام

چرا اسلام جهاد وفتال را جائز بلکه در صورتی فرض عین وافضل ترین اعمال قرار داده است و کسانی را که برای اسلام و اعلای کلمة جهاد وقتال می کنند مجاهدین ومحبوبان رب العالمین قرار داده است؟

سبب اول

اسلام روابط مسلمانان را با غیر مسلمانان ، برهم زیستی مسالمت آمیز وامن وآرامش بنا نهاده است ،نه بر جنگ وخون ریزی ،مگر زمانی که بخواهند به دین وآیین شان ضربه وارد کنند و یا از دعوت و تبلیغ دین ،ایشان را باز دارنند.پس در چنین وضعیتی بر مسلمانان جهاد فرض میشود ، آن هم برای دفاع از شورش وتهاجم دشمنان ونیز برای پشتیبانی از دعوت و تبلیغ...... اما اگر غیر مسلمانان از اذیت و آزار و تهاجم بر مسلمانان دست بکشند وآنان را در رساندن و ابلاغ آیین اسلام ، آزاد بگذارند ، مسلمانان حق ندارند شمشیر نشان دهند و جنگ به پا کنند.

(السیاسیةالشرعیه ص،76/77)

ادامه مطلب

اطلاعیه جدید جنبش مقاومت مردمی ایران


به نام خدا

بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله) اظهارات سفیر پاکستان در ایران مبنی بر دستگیری و تحویل شماری از اعضای جنبش به ایران را که تلوزیون انگلیسی زبان پرس تی وی رژیم پخش کرده است را تکذیب می نماید و اعلام می دارد هیچ عضوی از اعضای جنبش در پاکستان نبوده تا دستگیر و تحویل ایران گردد و این اظهارات فقط در راستای جنگ رسانه ای می باشد.

جنبش مقاومت بارها اعلام کرده است که اعضایش در کوههای بلوچستان می باشند و از خاک دیگر کشورها برای عملیات استفاده نمی نمایند و رژیم همیشه سعی داشته است با تبلیغات دروغین پرده بر ضعف و ناتوانی نظامی و اطلاعاتی خود نهد و در این راستا دولت پاکستان با رژیم ایران همکاری نموده است و سال گذشته چند شهروند بلوچ پاکستانی را به ایران تحویل داد تا ایران با رسانه ای کردن موضوع به اهداف ننگین خود برسد و شاید هدف سفیر پاکستان در ایران همان افراد باشند که رسانه های وابسته به رژیم ایران باز بدان پرداختند.

جنبش مقاومت مردمی ایران

نظراد دوستان بازدید کننده

ناشناس گفت...

عشق بلوچستان

چهره ام باعشق بلوچستان ارغواني كرده ام

عشق پاكم بين كه پيري را جواني كرده ام

كس زبان عشق بلوچستان را نمي داند چومن

سالها سوادي بلوچستان را شباني كرده ام

عشق پاكم قلب مجروحم بعالم روشن است

سال پنجاه است اين چون زندگاني كرده ام

قلب من هست زاد گاهم روح من بلوچستان زمين

عبدالملك جان مهمان ما من شادماني كرده ام

اين شعر ازمجاهدين سرباز بلوچستان تقديم به مجاهد عبدالملك ريكي

ناشناس گفت...

دلاور عزیزدرود وسلام برشما اجر و پادشتان با خداوند منان بنده به عنوان یک بلوچ از بلوچستان اشغالی غربی سلام و درودهای فراوانی نثارتان می کنم .
از عموم ملت بلوچ در هرکجای دنیا که قراردارند در خواست قیام و جهاد دارم هرکسی در حد توان خود می تواند در این قیام و جهاد عظمی در ازاد سازی بلوچستان شریک باشد عده مثل جندالله جهادو قیام نظامی می کنند و عده دیگری مثل مادران و خواهران ما با دعوای خیر به نوعی دیگر جهاد می کنند و عده ای با پول و ثروت خود جهاد می کنند و عده دیگر در حال تحصیل و فراگیری علوم دینی و دنیائی هستند و .... در واقع عموم ملت بلوچ به طرق مختلف در این انقلاب و قیام شریک بوده و هستند و انشالله که تا ازادی کامل بلوچستان دست از این قیام و جهاد بر ندارند .
هدف والا ازاد سازی بلوچستان بوده و هست لذا در این راه به دکترو مهندس و کارشناس درمثایل دینی و دنیائی به ملا و مولوی و زن و مرد پولدار و غیر پولدار به مبارز و غیر مبارز به .....تمام و عموم ملت بلوچ نیاز می باشد لذا خواهشمندم وحدت خود را حفظ نموده و از دعای خیر برای مبارزین جندالله نیز غافل نمانید .

۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۷, پنجشنبه

چهره واقعی آیت الله های جمهوری اسلامی!!!


فاش شدن سر توافق ایران و امریکا به منظور از بین بردن طالبان والقاعده

سنی نیوز : منابع امنیتی اسرائیلی از مذاکرات سری میان مامورین عالی رتبه ارتش امریکا و ایران خبر میدهد. موضوع این مذاکرات را اجازه دادن ایران برای استفاده از خاک این کشور به منظور انتقال تجهیزات نظامی امریکایی به افغانستان بیان کرده اند. کارشناسان این پیشرفت را ـ اتحاد ایرانی امریکایی ـ بر علیه طالبان والقاعده نامیده اند.

این منابع امنیتی در صفحه اینترنتی اسرائیلی “دبکا” خاطر نشان ساخته اند که وزیر دفاع امریکا «روبرت گیتس» و فرمانده ارتش امریکا «مایک مولن» برنامه یی تفصیلی را در این زمینه بر سر میز اوباما گذاشته اند چنانچه مسئولین نظامی ایرانی و امریکایی در این خصوص مذاکرات مخفیانه یی داشته اند.

هدف از این برنامه استفاده از پایگاه دریایی ایرانی میباشد. این پایگاه، مقر اساسی و محوری امریکایی خواهد بود که از آن کالاهای مورد نیاز امریکا از طریق دریا به افغانستان انتقال یابد. کاروان های این کالاها از بندر (چابهار) حرکت کرده و از راه سیستان به مناطق مرزی ایران و پاکستان و جنوب افغانستان میرسد و از آنجا این کاروان ها به طرف شرق بسوی قندهار خواهند رفت. به اساس این برنامه پایگاه مذکور به عنوان مرکز مهم هوایی امریکایی نیز استفاده خواهد شد که با آن پایگاه های العدید در قطر و پایگاه امریکایی در قندهار را با هم وصل مرتبط می سازد.

منابع مذکور اسرائیلی تأثیر این برنامه مخفی و مرموز را بر موقف واشنگتن و فشارهای گسترده آن بر ایران جهت از بین بردن برنامه اتمی آن نیز مورد بحث قرار داده اند.

یک مسئول امریکایی روز سه شنبه گذشته به خلیج فارس سفر کرده است تا با مقامات سعودی، بحرین، عمان، امارات متحده عربی و مصر موضوع این توافق مخفی را در میان بگذارد. درین دیدار این مسئول امریکایی را معاون فرمانده امریکا در منطقه مرکزی جنرال جون الین و مسئول اداره امنیتی امریکا بونیت تالور همراهی میکنند. این مامور بلند رتبه امریکایی وظیفه دارد تا موقف امریکا را مبنی بر همکاری ایران و امریکا با این کشورها در میان گذاشته و آنانرا اطمئنان دهد که به اثر این توافق منافع آنان در منطقه آسیب پذیر نخواهد شد.

منبع: شبکه محیط.کام

کیهان حکومتی: "همکاری دانشجویان با مجاهدین خلق و گروه ریگی"


به گزارش آژانس خبری تفتان روزنامه حکومتی کیهان که توسط مشاور خامنه ای "شریعتمداری اداره می شود دانشجویان دستگیر شده در تهران را متهم به ارتباط با سازمان مجاهدین خلق و جنبش مقاومت مردمی جندالله نمود.
خبرنامه امیر کبیر در این مورد چنین گزارش داد:
ستون نویس جاعل روزنامه کیهان امروز در بخش گفت و شنود عصبانیت خود را از بازگویی شکنجه های دانشجویات امیرکبیر بروز داده و نوشته است: رسانه های وابسته به دستگاه های جاسوسی غرب، فریبکاری و ناشی گری را از حد گذرانده اند. در آخرین نمونه از این شیادی ها، سایت روز آن لاین مدعی مصاحبه با یکی از دانشجویان آزاد شده از زندان شد و از قول وی نوشت: « ما خیلی شکنجه می شدیم. هم روحی و هم فیزیکی. نمی توانم بگویم چه قدر.
قصد خورد کردن مان را داشتند». این درحالی که است که پنج تن از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر بعد از 80 روز انفرادی و تحمل شکنجه های شدید جسمی و روحی طی هفته اخیر آزاد شده اند. خانواده های این دانشجویان و دیگر دانشجویانی که برای استقبال از آنان به مقابل زندان اوین رفته بودند، همگی شاهد این بودند که دانشجویان آزاد شده با وضعیت وخیم جسمی آزاد شدند.
بازجویان انگشتان دست کوروش دانشیار و سر یکی دیگر از دانشجویان را در زندان شکسته اند و آثار ضرب و شتم بر بدن و صورت دانشجویان به وضوح مشاهده می شود.
یکی از دانشجویان به هنگام آزاد شدن حتی قادر به صحبت نبود و نریمان مصطفوی پس از 48 ساعت از آزاد شدن قادر به خوابیدن نبود و با قرص های آرام بخش وضعیتش بهتر شده است. تمامی این شکنجه های وحشیانه غیرانسانی توسط بازجویان بر دانشجویان اعمال شده است تا آنان به انواع اتهامات مختلف اعتراف کنند و سناریو وزارت اطلاعات برای انتقام گیری از دانشجویان عملی شود.
با این وجود اکنون مدیر مسئول بازجو روزنامه کیهان نه تنها به این موارد اشاره ای نکرده است، بلکه از اشکار شدن حتی گوشه ای از شکنجه های جسمی و روحی بر دانشجویان به خشم آمده است.
اکنون نیز شریعتمداری برای کمک رسانی برای انتقام گیری از دانشجویان مدعی شده است که دانشجویان به ارتباط با منافقین و گروه عبدالمالک ریگی اعتراف کرده اند.

شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه اطلاعاتی کیهان که بازجو بودن را افتخاری می داند، احتمالا شکنجه دادن دانشجویان را هم دارای ثوابی عظیم به شمار می آورد که ظاهرا این توفیق را نداشته است شخصا دانشجویان را شکنجه دهد و اکنون پیشاپیش سناریو برای دانشجویان می نویسد تا بدین وسیله خدمت رسانی خود را انجام داده باشد.

شرکت اهلسنت در انتخابات در تضاد با عقیده اسلامی می باشد



ما در آستانه انتخابات ببخشید انتصابات رژیم پست ولایت فقیه قرار داریم و تقریبا بحث از نامزدهای انتخاباتی و رئیس جمهور آتی است که در حقیقت همچون گذشته از سوی دیکتاتور اعظم خامنه ای جانشین امام دیکتاتور(خمینی) منتصب می شود و مردم دل خوش می کنند و در چنین نمایش سراسر مسخره ای شرکت می کنند!!

انتخاباتی که یک نامزد باید از هزار فیلتر بگذرد تا شورای نگهبان در حقش لطف و کرمی کند و حضرت دیکتاتور اعظم دست نوازشی بر سرش بکشد تا برای چهار سال به اصطلاح ریاست دولت را بر عهده بگیرد ودر حق مردم جنایت کنند و استبداد سفیه اعظم را تثبیت نمایند و خلاف میل دیکتاتور چیزی نگویند تا در انتصابات آینده نامزدیشان به خطر نیافتد و نگاه لطف و کرم شورای نگهبان را از دست ندهند و دست مبارک دیکتاتور از سرشان کوتاه نشود!!!

اما شرکت اهلسنت در انتخابات ایران مخالف با اصول اعتقادی و ایمانی آنان می باشد و اهلسنت قبل از هرچیزی باید پای بر عقیده خود بگذارند و اصل ولایت فقیه را که از اول تا اخر با عقائد اهلسنت در تضاد است و بنیادش بر امامت نهاده شده است که خود یک عقیده خرافی و ساختگی توسط دکانداران مذهبی است و خمینی ولایت فقیه را بر آن افزود تا به اقتدارش مشروعیت مذهبی دهد بپذیرد زیرا طبق قانون اساسی ایران نظام حاکم خلاصه در ولایت فقیه است و هیچ کس خارج از دائره ولایت فقیه و بدون پذیرفتن ولایت فقیه نمی تواند نامزد انتخابات شود.

ولایت فقیه بنیاد نظام است چنانچه خمینی می گوید :"اگر فقیه درکار نباشد، ولایت فقیه درکار نباشد طاغوت است. یا خدا است یا طاغوت. اگر رئیس‌جمهور با نصب فقیه نباشد طاغوت است."

صحیفه‌نور، ج9، ص253

و می گوید :"مخالفت با ولایت فقیه، مخالفت ‏با اسلام است"سخنرانی 9/8/58، صحيفه نور،جلد10،صفحه 88

و خامنه ای می گوید :اگر مسئله ولايت مطلقه فقیه كه مبنا و قاعده اين نظام است، ذره‏اى خدشه‏دار شود، ما گره كور خواهيم داشت. مشروح مذاكرات شوراى بازنگرى قانون اساسى جمهورى اسلامى، ج 3، ص 1640



ولیّ فقیه طبق قانون اساسی حاکم بر قانون اساسی است و حتی قانون اساسی بدون ولی فقیه قابلیّت اجرای پیدا نمی کند و در اصل یک صد و هفتاد و هفتم قانون اساسی تصریح شده که مصوبات شورای بازنگری در قانون اساسی پس از تأیید و امضای مقام رهبری قابلیّت ارایه به مردم برای همه پرسی دارد و بنابراین روشن است که ولی فقیه حاکم و مافوق قانون اساسی است.
و طبق قانون اساسی نظام ولی فقیه جانشین امام معصوم و منصوص است که مرتبه ای همچون پیامبر دارد و این کفر مطلق است و هیچ تطابقی با شریعت اسلامی ندارد و شرکت در انتخابات چنین نظامی تائید ولایت فقیه و عقیده کفریه امامت است.
لذا اولین گام در شرکت انتخابات به سوی تائید کفر برداشته می شود که باید علمای اسلام بیشتر فکر حفظ عقیده پاک مسلمانان اهلسنت را بکنند و از ترغیب برای چنین عمل مخالف با عقیده پرهیز نمایند و خود را مستحق عذاب الهی نکنند.

و مردم هم باید بدانند که شرکت در مرحله اول شرکت در انتخابات در تضاد با عقیده اسلامی و دینی آنان است و همچنین شرکت در انتخابات چز ضرر برای جامعه اهلسنت هیچ پیامد نیکی نداشته و نخواهد داشت و مردم می توانند با تحریم انتخابات نارضایتی خود را از رژیم سراسر ظلم و بی عدالتی و تجاوز و توهین و تحقیر به جهانیان نشان دهند.

مردمی که هیچ گونه حقی در تعیین سرنوشت خود ندارند و همه روزه می بینند که فرزندانشان در کوچه و خیابانها تیرباران و اعدام می شوند با شرکت نکردن در انتخابات اعتراض خود را به جنایت علیه خودشان اظهار نمایند.

مردمی که با داشتن سرزمینی وسیع و دریائی طولانی و منابعی غنی از همه چیز و حتی از نان خوردن و آب آشامیدن محروم هستند با شرکت نکردن در انتخابات انزجار و تنفر خود را از رژیم ولایت فقیه آشکار کنند.

مردم اهلسنت چگونه به پای صندوقهای رای می روند در حالیکه خود شاهد بودند که چگونه عقائد و مقدساتشان به باد توهین و استهزای تیجانیها قرار گرفتند.

اهلسنت چگونه مهر تائید بر نظامی می نهند که بنیادش بر اصل ولایت فقیه است و هر کس رای دهد گویا مهر تائید بر نظام ضد اسلامی ولایت فقیه و نظریه باطل و کفریه امامت زده است.

هر کس رای می دهد قبل از هر چیزی اهانتهای رژیم را به مقدسات و مذهب و بزرگان اهلسنت تائید می کند.

هر کس رای می دهد گویا اهانت به خلفای راشدین و تخریب مساجد و ترور علمای بزرگوار را تائید می کند.

هر کس رای می دهد گویا جنایات رژیم را بر جوانان و کودکان بلوچستان تائید می کند.

هر کس رای می دهد اعدام جوانان بی گناه و قطع دست و پای جوانان را تائید می کند.

هر کس رای می دهد گویا استعمار و استثمار رژیم را بر منطقه تائید می کند.

هر کس رای می دهد موافقت خود را جنایات و کشتار مردم بی دفاع اعلام می کند.

هر رای که به صندوق انداخته شود پایه های نظام ولایت فقیه را تثبیت می کند و هر رای دهنده شریک در جنایات رژیم می باشد.

برخی می گویند تحریم ما هیچ تاثیری بر رژیم ندارد من در پاسخ می گویم اولا : شرکت در انتخابات هیچ سودی برای ما ملت بلوچ و اهلسنت نداشته است جز اینکه بر عمر استعمار و استثمار عده ای جنایتکار وحشی افزوده است دوما شرکت در انتخابات با همه اصول و عقائد ما در تضاد است و سوما شرکت نکردن در انتخابات بیشترین نفع را برای ما دارد و مردم جهان آگاه می شوند که ما هیچ ارزشی برای رژیم قائل نیستیم و رژیم ولایت فقیه را قبول نداریم و این تحریم یک گونه نافرمانی مدنی است که موجب انقلابهای بزرگ در طی تاریخ شده است و ملتهائی بسیار با همین روش به عزت و آزادی رسیدند و نمونه اش هند و استعمار انگلیس می باشد که به مراتب از رژیم ولایت فقیه مقتدر تر بود و مستعمراتش اسیا و افریقا را در بر گرفته بود ولی همین نافرمانی مدنی و تحریم استعمار مقتدر بریطانیا را در هند و در سائر نقاط با شکست مواجه کرد و ملت هند به آزادی و استقلال دست یافتند.

سکوت و ادامه دادن روند جاری هرگز حل مسئله نیست باید به پا خواست و به هر طریق ممکن به آزادی رسید و تاریخ گواه است که ملتهائی که در برابر آنچه در دور و برشان می شد بی تفاوت بودند و هیچ گونه عکس العملی نشان ندادند برای همیشه در زباله دادن تاریخ ریخته شدند و نام و نشانی از انها نماند و اما مللی که به هر طریقی در برابر ظلم و جنایت عکس العمل و واکنش نشان دادند اگر چه مدتی با مشکل مواجه شدند اما بالاخره به عزت و آزادی رسیدند.

خوب بدانیم که هر لحظه سکوت و بی تفاوتی ما به عمر ذلت و بردگی ما می افزاید و هر واکنش ما از عمر ذلت ما می کاهد.

دلاور بلوچ

اینجا بلوچستان است!


اینجا بلوچستان است!

هنگامیکه صدای گلوله های جوانان مظلوم و ستمدیده بلوچستان بعد از سالها سکوت در سرزمین زیبا به صدا در آمد و فرزندان ایمان و اخلاص برای رهائی از ظلم و ستم و تجاوز اسلحه بدست گرفتند و جانیان را در جاده ها و خیابانها و کوچه ها به سزای اعمال ننگینشان رساندند ترس و وحشت مزدوران خونخوار رژیم پلید ولایت فقیه را در برگرفت و بعد از سالها زراندوزی و استثمار و استعمار ناگهان شوکه شدند و ترس از دادن ثروتهای اندوخته و سرزمین مستعمره وجودشان را فراگرفت و به فکر چاره افتادند تا این صدای خروشان را خفه کنند و جنایت را شروع کردند و کشتند و اعدام کردند و شکنجه دادند و ... تا شاید بیدن طریق بتوانند طلوع امید را تار کنند و جوانان این خطه را از مبارزه دور کنند اما با هر اقدام جنایتکارانه خشم و نفرت جوانان بیشتر شد و بیشتر و هر روز به سیل مبارزین افزوده می شد مردم بیدارتر از دیروز گشته و شوق جهاد و مبارزه در جوانان این دیار رو به فزونی گذاشت و ترس و وحشت شهریاریها و دهمرده ها را دیوانه کرد.

آنگاه که سران پاسداران پودر شده و در میدان انتقام خدا به هوا رفتند شهریاری و دهمرده دیوانه شده و دیوانه وار دستور تلافی داده و هزاران جوان بلوچ را به زندان انداختند ولی باز هم نتوانستند صدای حق خواهی را خاموش کنند و هر جوانی که اعدام می شد دهها نفر از خانواده وی به مبارزین می پیوستند اینجا بود که شهریاری و دهمرده مایوس شده و به فکر دیگر افتاده و علمای اهلسنت را دستگیر کردند تا با تذلیل و تحقیر نمودن علمای ربانی بتوانند از مردم انتقام بگیرند و اندکی از درد تاسوکی و مرصاد خاش و کوه سفید سراوان و بلوار انتقام را بکاهند اما این بزدلان نادان فراموش کرده اند که اینجا بلوچستان است ، اینجا خانه غیوران است ، اینجا منزل دلیر مردان تاریخ است ، اینجا ماوای عاشقان عمر و سعد و خالد است ، اینجا سرزمین مجاهدان راستین است و هرگز با چنین اعمال بزدلانه ای نخواهند توانست ذره ای تزلزل و یاس در دل غیور مردان این سرزمین ایجاد کنند.

اینجا مردمش صبور اما با غیرت ، اینجا مردمش مهمان نواز اما مقاوم ، اینجا بلوچستان است و سرزمین جوانانی سخت همچون تفتان.

من متجاوزان را مورد خطاب قرار می دهم و می گویم :ای متجاوزان بی دین و بزدل خوب بدانید شما در بلوچستان هستید و با ملت غیور و بزرگ بلوچ طرف هستید و این ملت وقتی بپا خواست دیگر بر هیچ متجاوزی رحم نخواهد کرد و همه را در امواج خروشان دریایش غرق خواهد کرد.

بلوچستان از آن مردمش هست و متجاوزان ظالم و کافر را دیگر جائی در بلوچستان نیست و بلوچستان همه را در آتشفشانش ذوب خواهد کرد.

شما فکر کردید با اعدام جوانان و طلاب و علمای بزرگوار راه مبارزه را ببندید و در مردم ترس بیافرینید؛ باید بگویم غلط پنداشتید ما هزاران شهید در راه عقیده و دفاع از سرزمینمان دادیم ما دهها عالم شهید دادیم و اگر این علما و جوانان شهید شوند نه تنها از جهاد و مبارزه باز نمی آئیم که عزم ما برای برچیدن نسل متجاوزان از سرزمین بلوچستان جزم تر خواهد شد و خون شهیدان ما را در مبارزه مصمم تر کرده و وجدانمان ما را راحت نخواهد گذاشت تا زمانیکه متجاوزان اشغالگر را به سزایشان برسانیم.

خوب به یاد بیاورید شیبکها و کاوه ها و زاهدشیخیها و شاهبازیها را که چه ذلیلانه به درک واصل شدند باز هم منتظر باشید که هزاران تن دیگر از شما متجاوزان به درک اسفل السافلین برسند.

مثل اینکه فراموش کرده اید که سپاهیانتان در بلوار ثارالله چگونه تار و مار شدند و یاد بیاورید تاسوکی را که چه با ذلت تباه شدید و به یاد بیارید مرصاد خاش را که پاسدارانتان چگونه در آتش خشم جوانان بلوچستان سوختند.

و به امید حق باز هم خواهند سوخت و شما یا نظاره گر و یا خود در آتش خواهید بود.

دلاور بلوچ

مبارزان جندالله





اصحاب رضي الله عنهم آیینه دورنمای پیامبراکرم صلی الله علیه و آله و سلم (قست اول)

سنی نیوز :دکتر سلمان بن فهد عوده‌، مدیر کل مؤسسه‌ی “الإسلام الیوم” تأکید ورزید که‌ اصحاب رضي الله عنهم برای ما نقش پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم را ایفا می‌کنند، ایشان به‌ محبت اصحاب به‌ طور کل و خلفای راشدین، امهات المؤمنین، عشره‌ی مبشره‌ و بزرگان و فرماندهان اصحاب به‌ طور ویژه‌ اشاره‌ داشتند و اعلام نمودند که‌ محبت آنان جزو مسلمات و ثوابت یقینی و قطعی‌ای می‌باشد که‌ مورد اجماع مسلمانان قرار گرفته‌ است، زیرا آنان به‌ مثابه‌ی حواریون برای عیسی عليه السلام و گارد ویژه‌ی موسی عليه السلام می‌باشند.


ادامه مطلب

كشته شدن بيش از 100 غير نظامى در اثر حمله هوايى نيروهاى آمريكايى در غرب افغانستان


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از العربیة مقامهاى پليس افغانستان روز چهارشنبه 6-5-2009 از کشته شدن يكصد غیر نظامی در اثر حمله هوایی نیروهای آمريكايى در ولايت فراه در غرب افغانستان خبر دادند.

روز گذشته درگيرى هاى شديد ميان نيروهاى امنيتى افغان ونيروهاى ائتلاف بين المللى وعناصر مسلح طالبان در ولايت فراه واقع در غرب افغانستان روى داد. ونيروى هوايى آمريكا مناطق درگيرى در اين ولايت را شديدا بمباران كرد كه درنتيجه آن دهها غير نظامى از جمله زنان وكودكان كشته شدند.

به گزارش خبرگزارى فرانس پرس به نقل از عبدالغفار وطندار، فرمانده پليس در ولايت فراه گفته است: "من كشته شدن بيش از يكصد نفر را در جریان بمباران ولسوالی بالابلوک ولايت فراه تاييد مى كنم" وى افزود: "ما تحقیقاتی را در مورد آمار دقيق قربانيان آغاز كرده ايم".

شاهدان عینی در اين منطقه، این رقم را تا بیشتر از يكصد نفر ذكر كردند.
به گفته عبدالغفار، كميته هاى متشكل از وزارت داخله (كشور) افغانستان، سازمان ملل متحد وارتش آمريكا جهت اجراى تحقيقات در اين مورد عازم ولايت فراه شدند.

در همين حال سخنگوى کمیته بين المللی صليب سرخ روز چهارشنبه، كشته شدن دهها غير نظامى از جمله زنان وكودكان در ولسوالى بالا بلوك ولايت فراه را تاييد كرده است.

جيسيكا بارى گفت: "تيم ما در مكان اين حادثه اجساد دهها نفر را كه در ميان شان زنان وكودكان نيز هستند مشاهده كرده است". وى افزود، "يكى از كارمندان افغانى ما همراه با 13 تن از اعضاى خانوداه اش در اين حمله كشته شدند".

از سوى ديگر، حامد كرزى، رئيس جمهور افغانستان كه هم اكنون از واشنگتن ديدار مى كند، دستور تشکیل هيئتى را از مقامات افغان و ائتلاف به رهبری آمریکا، برای بررسى اين رويداد صادر كرده است. وى گفت كه او طى نشست سه جانبه رؤساى جمهورى آمريكا، افغانستان وپاكستان كه قرار است امروز در واشنگتن برگزار شود، اين حادثه را با اوباما مورد بحث قرار خواهد داد. ارتش آمريكا نيز گفته است در اين مورد تحقيق مى كند.

والی ولايت فراه مى گويد، افراد مسلح طالبان كه از خانه های مسکونی به عنوان سنگر استفاده كرده بودند، به نيروهاى افغان ونيروهاى ائتلاف بين المللى آتش گشودند، وى از کشته شدن غیرنظامیان در این رویداد ابراز تأسف کرد .

گفتنى است، کشته شدن غيرنظاميان در افغانستان توسط نيروهاى ائتلاف بين المللى، بارها با اعتراض شدید حامد کرزی، رئيس جمهور افغانستان مواجه شده است، چندى پيش، آقاى كرزى، به مردم خود قول داده بود كه پس از اين حملات هوايى نيروهاى خارجى به مناطق مسكونى بدون همآهنگى با مقامات افغان هرگز صورت نخواهد گرفت.

۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۶, چهارشنبه

تجمع عفو بین الملل دربرابر نمایندگی های ایران در اعتراض به اعدام نوجوانان در ایران

به گزارش آژانس خبری تفتان سازمان عفو بین الملل در بیانیه ای که روز سه شنبه منتشر کرد، اعلام کرده است که اعضای این سازمان قصد دارند روز چهارشنبه، امروز، در برابر سفارت خانه های جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان تجمع کنند. این اقدام در اعتراض به اعدام دلارا دارابی صورت می گیرد که روز جمعه به اجرا درآمد.
سازمان عفو بین الملل هدف از این اقدام را جلوگیری از اعدام احتمالی امیر خالقی و صفر انگوتی اعلام کرده است که قرار بود روز چهارشنبه انجام شود اما در آخرین دقایق متوقف شد.

آن گونه که محمد مصطفایی ، وکیل امیر خالقی و صفر انگوتی در وبلاگ خود نوشته است، در حالی که نام این دو جوان در لیست ده نفری ای بود که قرار بود صبح امروز در زندان اوین اعدام شوند، مامور اجرای حکم از توقف شش فقره از اعدام ها خبر داد که نام این دو جوان نیز جزو آنها بود

درگيرى مردم بابائيان زاهدان با ماموران سركوبگر انتظامى

به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از ایران پرس نیوز مردم منطقه بابائيان در زاهدان روز دوشنبه با ماموران رژیم درگير شدند. مردم معترض گفتند از بى حرمتى ماموران وحشى رژيم نسبت به زندگى خصوصى شان به ستوه آمده اند.
این درگیریها هنگامی آغاز شد که ماموران رژیم به جستجوى خانه به خانه در این منطقه پرداختند. به گفته ماموران، دو نفر که تحت تعقیب بودند به منطقه بابائيان زاهدان آمده و در اين منطقه مخفى شدند.

نرم افزار فيلترشکن پرواز، راهنمای استفاده از فری گيت





نرم افزار فری گيت خصوصا برای گذشتن از فيلترينگ ايران درست شده است. اين نرم افزار، با دور زدن محدوديت های اعمال شده از جانب اداره مخابرات جمهوری اسلامی و بی خاصيت کردن فيلترينگ ايران، به کاربران ايرانی امکان عبور از آن را می دهد.


نرم افزار فری گيت کاملا رايگان است و افراد و شرکتها حق خريد و فروش آن را ندارند. چون فايل اجرايی اين نرم افزار دارای خصوصياتی است که برخی شرکت های ايميل دهنده (نظير جی ميل و ياهو) اجازه ارسال و دريافت آن را نمی دهند، وبسايت شبکه خبری فارسی صدای امريکا پياده کردن اين نرم افزار را امکان پذير ساخته است.


برای پياده کردن برنامه فری گيت
اينجا را کليک کنيد.

اين لينک در مرورگر اينترنت اکسپلورر بطور خودکار برنامه فری گيت را بر روی کامپيوتر نصب می کند. اگر از مرورگر های ديگر چون فاير فاکس استفاده کنيد، صرفا به شما امکان پياده کردن (ذخيره) کردن فايل اجرايی را می دهد، که بايد روی ان دوبار کليک شود تا بتوان برنامه را نصب کرد.

فری گيت دو حالت (Mode) اجرا دارد: حالت پراکسی و حالت کلاسيک. در حالت پراکسی، نرم افزار بطور خودکار قسمت پراکسی در مرورگر اکسپلورر را تنظيم می کند.

در چنين حالتی، شما مستقيمأ هر آدرس اينترنتی URL را که بخواهيد در قسمت آدرس مرورگر اينترنت وارد می کنيد و مرورگر شما بطور خودکار و امن آن وبسايت را برايتان باز می کند.

استفاده کنندگان مرورگرهای غير از اکسپلورر، مانند فايرفاکس، بايد خودشان پراکسی مرورگرشان را به يکی از تونل هايی که به آن اشاره خواهيم کرد تنظيم کنند.

در حالت کلاسيک، احتياجی نيست که قسمت پراکسی مرورگر را تنظيم کنيد و می توانيد مستقيما به وبسايت ديناوب برويد. سپس، می توانيد از داخل وبسايت ديناوب بطور امن به هر وب سايت برون مرزی دسترسی يابيد. تنها اشکال اين راه آن است که در حالت کلاسيک، ممکن است طرح بندی و شکل بعضی از وبسايت ها بطور صحيح نمايان نشود.

اگر حالت خاصی را مشخص نکنيد، برنامه فری گيت به طور اتوماتيک در حالت پراکسی اجرا خواهد شد. همانطور که در بند اول آمد، اين حالت بطور خودکار مرورگر اينترنت اکسپلورر را راه می اندازد، پراکسی اکسپلورر را تنظيم می کند، و وبسايت ديناوب را باز می کند.

تونل نام مستعار تکنولوژی ایست که شما را قادر می سازد از فيلترينگ وزارت مخابرات بگذريد. برنامه فری گيت دو تونل امن دارد به نام های F2 و F3. چنانچه از تونل F3 استفاده شود، قسمت پراکسی مرورگر اکسپلورر با مشخصات 127.0.0.1:8580 تنظيم می شود. اگر از تونل F2 استفاده شود، قسمت پراکسی مرورگر اکسپلورر با مشخصات 127.0.0.1:8567 تنظيم می شود. برنامه فری گيت به طور خودکار تونل F3 را انتخاب می کند. يک مزيت تونل F3 آن است که اجازه استفاده از پيامک ( (IMو کليپ های صوتی و تصويری بصورت زنده را می دهد.

اگر بلوک اينترنت به قدری شديد شود که هيچ سرور ديناوبی در دو تونل مودهای ذکر شده يافت نشود، لطفأ «نسخه اضطراری» را در قسمت «تونل» بررسی کنيد، سپس فری گيت را دوباره آغاز کنيد.

از آنجا که نرم افزار فری گيت قادر است از بلوک اينترنت ايران در حاليکه هويت استفاده کننده را پنهان می کند بگذرد، ممکن است بعضی نرم افزارهای ضد ويروس و يا فاير وال ها آنرا ويروس يا تروژن تلقی کنند. لطفأ اطمينان داشته باشيد که فری گيت کاملأ امن است، همينطور هر اطلاعاتی که از ديناوب بگذرد.

در مواردی نادر، ممکن است فری گيت هنگام خروج در مود پراکسی دچار مشکل شود. اگر اينطور شود، تنظيم پراکسی اکسپلورر به 127.0.0.1:8580 باقی ميماند، حتی بعد از بسته شدن فری گيت، شما قادر نخواهيد بود که به اينترنت دسترسی پيدا کنيد. برای رفع اين مشکل، فری گيت را دوباره باز کنيد و بطور معمول ببنديد. همچنين، می توانيد تنظيم پراکسی اکسپلورر را از اثر بياندازيد.

voa


حداقلی از سوابق کثیف نامزدها


حداقلی از سوابق کثیف نامزدها .

محسن رضایی : فرمانده سابق سپاه پاسداران که در جنایات و تجاوز به کردستان و قتل و کشتار مردم مسلمان کرد نقش بارزی داشت
. مهدی کروبی : فاسد اخلاقی که به نام صیغه شیعی به صدها دختر و زن و خصوصا زنان کسانی که در جنگ عراق کشته شدند تجاوز نموده است.به نقل از کیهان
. میرحسین موسوی : نحست وزیرخامنه ای , درزمان اعدام دهها هزار جوان بیگناه ایرانی و سازنده اصلی زندانها در ایران وی کسی است که کشتارهای دوران نخست وزیری وی در زمان ریاست جمهور خامنه ای شیره ای هرگز از خاطره ها نمی رود.
محمود احمدی نژاد : نمیدونم از کجاش بگم فقط کافیست که در دوره وی هزاران جوان بلوچ اعدام و ترور شدند،برای اولین بار علمای اهلسنت اعدام شدند،مدرسه دینی عظیم آباد تخریب شد و.... و حقیقت این است که همه اینها بازیچه دست ولایت فقیه هستند و هرکس باشد باید از ولایت پلید فقیه اطاعت کند. لذا شرکت در این انتخابات هیچ دلیل انسانی ، اسلامی ندارد و جز ضرر هیچ چیز دیگری برای اهلسنت در پی ندارد.

رای تو هیچ نقشی در سرنوشت تو ندارد،چرا و به چه دلیلی در انتخابات شرکت می کنید



بلوچستان سرزمین ما و حکمرانی دیگران!!؟؟


بلوچستان سرزمین و موطن ماست که هزاران سال است پدران و اجداد ما در این سرزمین زیسته اند و حکومت خود را داشته اند ولی اکنون در بلوچستان ما دیگران بر ما حکومت می کنند و ما بردگان آنها شده ایم و نه تنها خود را مالک و صاحب سرزمینمان قلمداد می کنند که حق خواهی ما را با جنایت و کشتار و تجاوز پاسخ می دهند.

هنگامیکه وضعیت فعلی و برده گونه ملت بلوچ را می بینم به یاد سخنرانی یک آفریقائی در زمان آپارتاید حاکم بر آفریقای جنوبی می افتم که نلسون ماندلا قسمتی از آن سخنرانی را در کتابش (راه دشوار آزادی) نقل کرده است.
آن آفریقائی در جشن مخصوصی که برای بالغ شدن نلسون گرفته شده بود ( در آفریقا مرسوم بود که هنگام بالغ شدن نوجوانان جشن گرفته می شد و به آنها هدایائی داده می شد) چنین گفت:
(اکنون پسران جوان ، ثروتمند و زیبای ما ، گلهای قبیله خوسا (قبیله نلسون) ، غرور ملت ما در اینجا نشسته اند .ما مراسمی را به پایان رسانده ایم که به آنها وعده مرد شدن می دهد اما من در اینجا می گویم که این وعده ، وعده ای پوچ و خیالی است ، وعده ای که هیچ گاه نمی تواند عملی شود ، چون ما ، مردم خوسا و همه سیاهان آفریقای جنوبی ملتی شکست خورده هستیم . ما در کشور خود اسیر و برده هستیم .ما در خاک خود مستاجر و بدون زمین هستیم . ما از داشتن هرگونه قدرت و کنترلی بر سرنوشت خود در سرزمین محل تولد خود محرومیم . جوانان ما به شهرها می روند و آنجا در حلبی آبادها زندگی می کنند و الکل می نوشند و همه اینها به این دلیل است که ما زمینی نداریم که به آنها بدهیم تا روی آن کار کنند و در آنجا خوشبخت و مرفه باشند و زاد و ولد کنند . آنها در اعماق معدن مردهای سفید پوست ، ریه های خود را با سرفه بیرون می ریزند ، سلامتی خود را از دست می دهند و هیچگاه روی خورشید را نمی بینند تا مردان سفید پوست بتوانند با راحتی و خوشبختی زندگی کنند.
درمیان این جوانان روسائی وجود دارند که هیچ گاه ریاست قبیله ای را نخواهند داشت زیرا ما قدرت حکومت بر خودمان را نیز نداریم . درمیان این جوانان سربازهائی هستند که هیچ گاه در جنگ شرکت نخواهند کرد چون سلاحی برای جنگیدن نداریم در میان آنها استادانی هستند که هیچ گاه تدریس نخواهند کرد چون محلی برای تدریس نداریم. توانائیها ، هوش و ذکاوت و آروزهای این جوانان در راه تلاش برای تامین زندگی خود از طریق انجام ساده ترین و بی اهمیت ترین کارها برای سفید پوستها به باد خواهد رفت.
هدایائی که امروز به این جوانان دادیم بی ارزش هستند ، چون قادر نیستیم بزرگترین هدیه که همان آزادی و استقلال است به آنها ببخشیم.)

این کلمات را چندین بار خواندم و باز هم خواندم و هر کلمه آن من را به یاد بلوچستان می انداخت که ما چگونه در سرزمین خود هیچ اختیار و اقتداری بر سرنوشت خود نداریم و چگونه جوانان ما به جای تحصیل دنبال بی اهمیت ترین کارها هستند و چگونه اشغالگران سرزمینم ملتم را مورد تحقیر و تذلیل قرار می دهند و چگونه خانه های مالکان این سرزمین بر روی خواهران و مادرانم ویران می گردند و چگونه ناموسم مورد تعرض بیگانگان بی شرف قرار می گیرد و ناگهان به ذهنم آمد که آپارتاید در بلوچستان به مراتب بدتر از نمونه اش در آفریقای جنوبی است زیرا این آفریقائی به آسانی توانست حرفهای دلش را بزند اما اگر من شمه ای از این حرفها را بزنم فردایش طناب دار گلویم را خواهد سائید ولی به هر حال پیروزی سیاهان بر آپارتاید در آفریقا روزنه امید را بر رویم می گشاید و به امید روز پیروزی دلم آرام می گیرد و از سوئی قیام جوانان بلوچستان امیدم را به یقین تبدیل می کند و به یقین می دانم که روزی در سرزمینم آزادخواهم بود و ملت بلوچ را حاکم بر سرزمینشان خواهم دید.

دلاور بلوچ